Cum să dezactivați caracteristica Tap to Wake de pe iPhone

0
78

Cum să dezactivați caracteristica Tap to Wake de pe iPhone

iPhone X a fost primul iPhone care a venit cu caracteristica aprinde ecranul printr-o atingere, caracteristică ce vă permite să vă verificați rapid notificările, să faceți poze, să folosiți widget-urile din Lock screen și multe altele.

Caracteristica este foarte bună, doar că aceasta permite oricărei persoane care se află în preajma iPhone-ul vostru, să vadă foarte ușor toate aceste informații printr-o simpă atingere a ecranului, și poate nu vă doriți asta.

Mai mult decât atât, aceste atingeri accidentale ale ecranului duc la descărcarea mai rapidă a bateriei iPhone-ului vostru datorită caracteristicii Tap to Wake.

Nici o problemă, pentru că Tap to Wake se poate dezactiva/activa oricând. Astfel, fiecare utilizator poate să decidă dacă are nevoie de Tap to Wake sau nu. Tap to Wake este disponibilă doar pe iPhone X, iPhone XS, iPhone XS Max și iPhone XR.

Cum Să Dezactivez Tap to Wake pe iPhone

  1. Deschideți aplicația Settings.
  2. Mergeți la secțiunea General.
  3. Alegeți secțiunea Accessibillity.
  4. Comutați butonul Tap to Wake pe modul OFF(culoarea verde indică butonul pornit).

Acum, dacă iPhone-ul este blocat și încercați să atingeți ecranul, acesta nu se va mai aprinde.

Prin dezactivarea caracteristicii Tap to Wake se va anula această modalitate de a aprinde ecranul, dar iPhone-ul va reacționa automat atunci când va fi ridicat și îndreptat în mod natural spre fața voastră.

Această caracteristică, cunoscută sub numele de Raise to Wake, este disponibilă pe orice model de iPhone începând cu iPhone 6s. Aceasta poate fi dezctivată din aplicația Settings și secțiunea Display & Brightness.

Ne poți urmări pe Twitter, ne poți adăuga în cercul tău Google+ sau ne poți da like la pagina noastră de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutățile din diferitele domenii prezentate pe GamTech.r

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.