Home CICLISM Cât de Important este Peștele în Dieta Cicliștilor și a Sportivilor în General

Cât de Important este Peștele în Dieta Cicliștilor și a Sportivilor în General

Cât de Important este Peștele în Dieta Cicliștilor și a Sportivilor în General
51
0

Cât de Important este Peștele în Dieta Cicliștilor și a Sportivilor în General

Peștele are un conținut scăzut de calorii dar este foarte bogat în omega 3, fiind considerat o alternativa excelentă la carnea roșie. Peștele este considerat în general o alternativă bună ca și carne, fiind o sursa bună de proteine și vitamine, un aliment sănătos care ajută oricând la dieta ta. Acesta conține aproape jumătate din caloriile a 100 de grame de carne roșie, dar este mai sărac în grasimi saturate decat carnea roșie și carnea albă mâncată cu tot cu piele.

Peștele este bogat în acizi omega 3, ajutând la păstrarea sănătății inimii, reducând nivelul tensiunii arteriale și colesterolul. Se spune că acești acizi ajută la îmbunătățirea funcționării creierului și la activitatea psihologică.

Majoritatea dintre noi nu avem suficent omega 3 în organism, dar acesta se găsește din belșiug în uleiul de pește. Peștele este deosebit de bogat în acizi grași EPA și DHA, care sunt două dintre cele mai puternice grăsimi esențiale. Omega 3 din uleiul de pește poate reduce inflamația semnificativ și atenuarea durerii în leziunile cauzate de mișcarea fizică (sport). De asemenea, în timpul sportului și a antrenamentelor, țesuturile musculare se slăbesc și în corpul vostru se instaleaza stresul. Omega 3 pătrunde în celulele mușchilor pentru a preveni vătămarea lor.

Un studiu realizat în anul 2008 și publicat în Journal of Cardiovascular Pharmacology a arătat impactul acestuia pentru sportivi.

Subiecții, cicliști foarte bine pregătiți, au primit pe o perioadă de opt săptămâni, fie ulei de măsline fie ulei de pește bogat în omega 3. S-a constatat că cicliștii care au luat ulei de pește omega 3 au îndepinit sarcinile mult mai ușor, având mai puțină nevoie de oxigen și menținând un ritm cardiac mai mic pe tot parcursul testului.

Nu trebuie să uitați de sursele albe din pește. Acestea sunt foarte importante în dieta voastră, datorită proteinelor slabe și a conținutului redus de grăsimi, care vă pot ajuta să vă mențineți o greutate sănătoasă. Toate speciile de pește care conțin oase mici oferă, de asemenea, calciu și vitamina D, care sunt și ele extrem de esențiale pentru menținerea sănătății oaselor. Alături de pește asigurați-vă că includeți în dietă tot timpul și carbohidrați și legume.

Ne poți urmări pe Twitter, ne poți adăuga în cercul tău Google+ sau ne poți da like la pagina noastră de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutățile din diferitele domenii prezentate pe GamTech.ro

sursă: cyclingplus

Adrian Benea Pasionat de tehnologie. Utilizator macOS si iOS. Pescar - coarse fishing & fly fishing. Ciclist.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Close