Home VIDEO GAMES ACTION Ce ar trebui să știi înainte să începi For Honor

Ce ar trebui să știi înainte să începi For Honor

Ce ar trebui să știi înainte să începi For Honor
74
0

Ce ar trebui să știi înainte să începi For Honor

Four Honor este deja disponibl pentru Xbox One, PS4 și PC, dar poate fi puțin complicat dacă pur și simplu te arunci în el fără să cunoști câteva dintre strategiile ce trebuie aplicate pentru a-l juca cât mai bine.

Natura jocului For Honor este aceea dintre conflicte și bătălii sângeroase. Asta-i o dată pentru un joc single player, dar diveristatea absolută din registrul de caractere, diferențele dintre facțiuni și bătăliile aleatorii l-ar face de fapt unul dintre cele mai provocatoare jocuri multiplayer de pe piață.

For Honor este un joc de acțiune pur sânge ce are la bază trei facțiuni diferite, fiecare cu propria abordare de război, bătălie și progres. În timp ce clasele sunt aceleași în fiecare facțiune, design-ul general și echilibrul fiecărei facțiuni creează un element subtil de diferențiere, astfel încât există o mult mai mult decât simpla selectare a facțiunii care are cele mai bune culori sau caracterele cele mai inspaimantatoare și bine conturate.

Există trei facțiuni diferite în For Honor, iar aceste sunt Vikings, Samurai și Knights.

Vikings

Vikingii sunt adevărata forță brută în For Honor: este facțiunea cu care nu vrei să te pui de unul singur pentru că te vor zdrobi fără să clipești.

La fel ca în oricare dintre celelalte facțiuni, există un echilibru între poziția specifică, strategia și capacitățile defensive, dar cel mai important, Vikingii sunt niște luptători de categorie grea. Ei au cele mai puternice lovituri de departe și pot fi folosiți pentru a grăbi și pentru a surprinde oponenții. Abilitatea lor de a lovi și a distruge orice iese în cale pe un teritoriu inamic face ca Vikingii să fie o facțiune perfectă dacă ești în căutare de multă acțiune.

Problema însă, este faptul că le lipsește mult modul de apărare: filozofia Vikingilor este să scoată inamicul din joc înaite ca el să aibă posibilitatea de a răspunde, deci nu e prea mult de gândit în strategia defensivă.

Cheia de joc în facțiunea Vikingilor este atacul puternic, rapid și prin surprindere: odată ce inamicul a rupt poziția de apărare, Vikingii au și ridicat brațul sus. În nici un moment ei nu sunt pregătiți să se apere.

Există și o clasă defensivă prin intermediul Warlord, care este de fapt un fel de hibrid Knight-Viking, care face un act interesant de echilibru pe câmpul de luptă.

Knights

Knights (Cavalerii) vor fi proababil cea mai populară facțiune din joc. Asta pentru că sunt cei mai stabili, cei mai accesibili, cel mai ușor de folosit și cea mai bine rotunjită facțiune din For Honor.

Eroii disponibili în facțiunea Cavalerii sunt predominant concentrați pe apărare, permițând noilor jucători o tranziție mai ușoară către joc, prin caracteristici generale ca, o armură mai puternică și tendința de a rezista pentru mai mult timp într-o luptă.

Compromisul regăsit aici este că nu există o abilitate specială reală în ceea ce privește atacul; Wardens sunt probabil cea mai echilibrată clasă vis-a-vis de apărare și atac; Conquerer sunt special concepuți pentru a se deplasa pe jos și pentru a apăra alți Cavaleri; Peacekeepers sunt rapizi dar vulnerabili; Lawbringer sunt puternici, dar grei și înceți.

Atunci când funcționează ca o echipă, Cavalerii posedă cu ușurință cel mai bun echilibru dintre toate facțiunile.

Ce face ca facțiunea Knights să fie atât de ușor de jucat, este echilibrul dintre poziția de apărare cu scuturi — în afară de Pacekeepers — alături de lupta dreaptă spre înainte. Nu există nimic prea complex cu privire la modul în care funcționează această facțiune.

Samurai

Facțiunea Samurai este în esență o variație mult mai rafinată și mai complexă a Cavalerilor și ca atare, ei acționează ca un contrabalans între Knights și Vikings.

Punctul cheie al facțiunii este faptul că pot sta într-o rază lungă de luptă, care, dacă este gestionată bine, poate permite planificarea de atacuri balansate, din mai multe unghiuri și raze diferite. Poate cel mai atractiv lucru la această facțiune este faptul că au un balans foarte fin între raza lungă de acțiune, raza apropiată, forța brută și apărare, asigurându-se că oferă tot ce e mai bun de la celelalte două facțiuni.

Aceștia pot grăbi și pot surprinde inamicul la fel ca Vikingii, se pot mișca încet pe flanc la fel ca Knights, iar în mod alternativ, pot atrage inamicii în locuri sau grupuri restrânse, iar apoi să dea drumul unor elemente surpriză: când vine vorba de Samurai, trebuie să știți că este vorba de foarte multă tactică.

Clasa Orochi este poate cea mai greu de jucat, dar are o defensivă superbă și capacități de blocare fantastice. Celelalte, Kensei și Shugoki sunt partea mai lentă comparativ cu Orochi, dar au puterea să învingă și cel mai puternic Knights sau Vikings într-o bătălie unu la unu.

Modul Campanie

Modul campanie acoperă toate cele trei facțiuni, dar nu și fiecare clasă. Până când ajuni să finalizezi campania, probabil că vei ști suficient de multe lucruri despre lupte încât să poți trece, cu maximă încredere în modul multiplayer.

Modul campanie nu doar că te învață cum să joci, dar te învață și despre Feats (un fel de achievements) dar și despre diferitele caracteristici ale modurilor de joc. Poți obține aceași experiență și prin intrarea directă în modul multiplayer, dar fundamentul modului campanie înseamnă mai puțină frustrare în modul multiplayer.

Campania poate fi jucată și în modul co-op, prin invitarea prietenilor la un party de unde începeți un joc.

Joacă cu Prietenii

Multe dintre modurile multiplayer din For Honor necesită un anumit grad de muncă în echipă și comunicare. Acestea toate pot fi jucate și într-unul singur, dar totul este mult mai bine dacă joci împreună cu prietenii.

Modul Dominion solicită un nivel de muncă în echipă chiar mai intens decât orice shooter multiplayer. Sună chiar foarte ușor în teorie, dar nu este așa.

Punctele A și C sunt destul de ușor de capturat, dar B este cel mai important. Dacă lași soldații singuri pentru prea mult timp, eroii inamicului îi va curăța și va recâștiga înapoi punctul. Este un tug-of-war constant și unul care are nevoie de foarte multă coordonare pentru ca lucrurle să iasă cum trebuie. Spre deosebire de alte moduri, capturarea unui punct adițional sau a unui punct deținut inițial și apoi pierdut, necesită o tactică diferită și uneori mai complexă pentru ca să poate fi străpuns.

Dacă echipa adversă ajunge la 1000 de puncte și echipa ta începe să se rupă, nu mai există nici un respwan dacă nu poți captura un alt punct. Cooperarea, comunicarea și coordonarea se extinde la toate modurile mutiplayer, în afară de Duels 1 vs 1.

Ne poți urmări pe Twitter, ne poți adăuga în cercul tău Google+ sau ne poți da like la pagina noastră de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutățile din diferitele domenii prezentate pe GamTech.ro

DEZ Imi place să mă joc de câte ori am timp. Îmi plac RPG, FPS, TPS Action-Adventure și în general open-world. Îmi plac jocurile celor de la Ubisoft și le joc în acest moment pe un Xbox One S. Am încercat și avut mai multe console dar am rămas la Xbox. Pe lângă jucat mă pasionează și tehnologia.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Close