Detalii despre Toyota Prius Plug-In Hybrid (PHEV) pentru Europa

0
48

Detalii despre Toyota Prius Plug-In Hybrid (PHEV) pentru Europa

Toyota aduce în Europa noul Prius Plug-In Hybrid, ultimul său model eco-friendly.

Compania Japoneză a încercat prin design-ul noului Prius PHEV să îi creeze un caracter propriu, punând accent pe detalii și în special pe aerodinamică. Dacă noul Prius va avea priză la public, rămâne la aprecierea voastră.

Detaliile și numerele care acompaniază noul model continuă să impresioneze printr-un consum de combustibil abosolut ridicol, doar 1 litru de benzină la 100 km și cu o emisie de CO2 de doar 22g/km, conform ciclului NEDC.

Hibridul dispune de un sistem de propulsie ce este susținut de un pachet de baterii e 8,8kWh, care poate fi încărcat în puțin peste trei ore de la o priză standard de uz casnic și în două ore folosind un încărcător rapid. Prius PHEV are un motor pe benzină de 1,8 litri care se combină cu motorul electric oferind împreună 120 cai putere, acest lucru ajutând vehicului să atingă 100km/h în 11,1 secunde și să atingă o viteză maximă de 162km/h. Autonomia electrică în modul EV este de puțin peste 50km, iar viteza maximă este limitată la 135km/h.

Există patru moduri de propulsie din care se poate alege: HV Mode (parțial electric), EV Mode (funcționează doar pe acumulator), EV City și noul Battery Charge Mode. În plus, noua Toyota Prius PHEV dispune și de trei moduri de rulare: Normal, Power și Eco.

Toyota a adus îmbunătățiri acestui model la suspensie, care față de modelul inițial Prius, are acum arcuri și amortizare optimizate pentru o mai bună stabilitate și un control mai bun. De asemenea, plafonul are în componența sa un panou solar care generează energie electrică încărcând pachetul de baterii, ajutând la creșterea autonomiei de rulare cu până la 5km. Haionul este realizat complet din fibră de carbon și plastic ranforsat — pentru prima dată folosit în producerea de vechicule în serie, conform Toyota — pentru reducerea greutății.

Toyota s-a ocupat și de zgomotul interior prin instalarea unui geam frontal acustic și prin instalarea mai multor sigilii.

Spre deosebire de sistemul infotainment de 11,6 inci care este disponibil pentru piețele din Statele Unite și Japonia, clienții de Prius PHEV din Europa vor putea opta doar pentru un display de 8 inci împreună cu cele două ecrane de 4,2 inci pentru indicatoarele și comenzile de la bord.

Printre dotările regăsite în fișa tehnică a noului Prius PHEV se află un încărcător wireless, un head-up display colorat, un nou Simplu și Inteligent Sistem de Asistență la Parcare (S-IPA) și noul sistem Toyota Safety Sense care vine cu Pre-Collision Safety și recunoașterea pietonilor și Full-Speed Adaptive Cruise Control.

Ne poți urmări pe Twitter, ne poți adăuga în cercul tău Google+ sau ne poți da like la pagina noastră de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutățile din diferitele domenii prezentate pe GamTech.ro

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.