Home CICLISM Pâinea Un Aliment Necesar – De Ce Nu Trebuie Să Renunți La Pâine Pentru A Pierde În Greutate

Pâinea Un Aliment Necesar – De Ce Nu Trebuie Să Renunți La Pâine Pentru A Pierde În Greutate

Pâinea Un Aliment Necesar – De Ce Nu Trebuie Să Renunți La Pâine Pentru A Pierde În Greutate
61
0

Pâinea Un Aliment Necesar – De Ce Nu Trebuie Să Renunți La Pâine Pentru A Pierde În Greutate

Dacă vă place să pedalați și vă petreceți mult timp în șaua bicicletei în fiecare sezon, carbohidrații—pâinea— sunt foarte importanți pentru fiecare dintre voi, dar nu numai pentru cei ce pedalează.

Reducerea carbohidraților din masa zilnică este o metodă rapidă de reducere a grăsimii din corpul nostru, iar efectele pierderii în greutate se văd destul de repede. Am simțit acest lucru pe pielea mea pentru că am încercat să reduc consumul de pâine și alte preparate bogate în carbohidrați, iar după câteva luni kilogramele mele erau tot mai puține. Bineînțeles, acest lucru în combinație cu activități fizice și cu o alimentație mult mai calculată. Cu toate acestea, carbohidrații sunt o parte esențială în alimentația zilnică, sunt dovedite și explicate de nenumărate ori, secretul constând în modul cum sunt consumați.

Au fost mai multe încercări de renunțare sau reducere a aportului de carbohidrați la cicliștii profesioniști, iar un exemplu în acest domeniu este și Bradley Wiggins, care a renunțat la paste și pâine în Turul Franței 2009, reducând cu până la 4 procente grăsimea corporală. Un procent incredibil. Totuși, Henry Furniss, antrenorul personal și co-fondatorul Wyndymilla Bespoke Cycling susține că este bine să fie reduși carbohidrații din alimentație dar nu să fie scoși definitiv. De regulă, el sugerează clienților săi “să elimine carbohidrații din alimentația zilnică doar atunci când nu sunt în sezon, dar niciodată mai mult de o lună,” iar acest lucru este valabil pentru fiecare dintre noi.

Majoritatea oamenilor care nu fac sport sau fac prea puțin sport ar trebui să înțeleagă că cheia succesului constă într-un comportament normal în ceea ce privește alimentația. Este mult mai corect și mai sănătos să reduci consumul alimentelor și să le asociezi corect, decât să le elimini definitiv. Un exemplu este dieta Dukan, în care se recomandă consumul de carne excesiv, dar sunt scoase foarte multe alte alimente necesare—soluția aceasta este temporară și nu o să dea niciodată rezultate bune pe o periodadă lungă de timp, dar efectele ei sunt extrem de rapid văzute de către om. În schimb, o masă calculată, fără nutriționist sau fără nici o dietă, este mult mai bună și mai sănătoasă pe o perioadă lungă de timp, doar că efectele ei nu sunt atât de repede vizibile. Tot Furniss spune că este bine “ca o masă bogată în carbohidrați să fie întotdeauna micul dejun, în timp ce prânzul să fie bogat în proteine, iar pentru cină, o masă bogată în nutrienți și cu un procent scăzut de carbohidrați”.

Acest lucru este valabil pentru pentru cei mai puțini activi, dar dacă vă aflați în rândul celor care pedalează frecvent și doriți să slăbiți, cel mai important este să renunțați să mai consumați după o tură cu bicicleta sau un antrenamet, zahăr, cartofi, paste sau alți carbohidrați.

Înlăturarea pâinii nu este o solție, sau dacă totuși faceți asta, ar trebui să luați în calcul că tot conținutul important și bun care se găsește în pâine îl puteți suplini prin consumul de cereale integrale, cum ar fi grâu, ovăz și orz. Toate cele trei conțin vitamina E, selenium și alțe substanțe fitochimice necesare organismului, care au și un rol important în prevenirea cancerului, a diabetului și a bolilor de inimă.

Conform Monique Ryan, autoarea cărții Sports Nutrition pentru Atleții de Anduranță (VeloPress), toate cerealele integrale nu doar că sunt o sursă grozavă de carbohidrați pentru reaprovizionarea magaziei cu conținut de glicocen pentru mușchi și ficat atunci când aceasta a fost golită în timpul unui antrenament intens, dar este și o sursă grozavă de fibre și vitamina B pe care organismul nostru nu o poate produce.

Ne poți urmări pe Twitter, ne poți adăuga în cercul tău Google+ sau ne poți da like la pagina noastră de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutățile din diferitele domenii prezentate pe GamTech.ro

Adrian Benea Pasionat de tehnologie. Utilizator macOS si iOS. Pescar - coarse fishing & fly fishing. Ciclist.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Close