Cum Sa Scapi de Grasimea de pe Burta cu Ajutorul Bicicletei

0
111

Cum Sa Scapi de Grasimea de pe Burta cu Ajutorul Bicicletei

Este ușor să pui grăsime nedorită pe burtă și pe șolduri, dar ciclismul vă poate ajuta să pierdeți această grăsime și să reintrați într-o formă perfectă. În cele ce urmează vă prezentăm câteva sfaturi care vă ajuta să slăbițo mergand cu bicicleta.

1. Pastrati un ritm constant

Cu toate că atunci când mergeți cu bicicleta mușchii stomacului vostru nu funcționează la fel de tare ca și cvadricepșii sau fesele, natura aerobă a ciclismului înseamnă că arzi grăsimile. Lucrează într-un ritm moderat intensiv, astfel în cât să puteți purta o conversație cu partenerul de pedalat, dar totuși, nu foarte ușor—mai puțin de 80 de procente din ritmul vostru cardiac maxim (acest ritm maxim este calculat după formula 220-vârsta=ritmul maxim cardiac)—de trei ori pe săptămână, timp de aproximativ 2 ore.

Acest tip de antrenament de intensitate mică arde un procent mai mare de grăsime decât antrenamentele de intensități ridicate, dar trebuie avut în vedere că numărul caloriilor arse sunt mult mai mici decât în cazul sesiunilor de intensitate mai ridicată pentru aceeași perioadă de timp. În concluzie, renunțați la orice gustare după antrenament.

img_5339

2. Incercati intervalele intr-un antrenament

Pentru a arde intr-adevăr calorii, adăugați câteva intervale în antrenamentul proriu-zis. La finalul turei stabilite, sau dacă aveți foarte puțin timp pentru antrenament, faceți șase seturi de efort maxim, iar fiecare dintre acestea să aibă o durată de două minute cu o pauză de 30 de secunde între ele. Pe măsură ce vă îmbunătățiți rezistența, puteți oricând mări timpul acestor seturi sau chiar numărul lor, în funcție de timpul de care dispuneți.

Mare atenție la trafic! Recomandarea mea este să alegeți un traseu în care traficul este zero, sau aproape zero pentru ca să puteți eficientiza aceste intervale și să le duceți la maxim.

Astfel veți pierde o mulțime de calorii într-un timp scurt și metabolismul va fi pregătit pentru următoarele 12 ore, ceea ce înseamnă că veți arde calorii în plus pe tot parcursul zilei. În timp, aceste antrenamente vă vor scăpa de roata de rezervă pe care obișnuiați să o purtați pe voi!

john-degenkolb

3. Exercitii fara bicicleta

Instinctul vostru natural este să vă concentrați asupra abdomenelor pentru eliminarea grăsimii de pe burtă. În realitate, acestea vă vor ajuta să faceți mușchi și să vă îmbunătățiți rezistența, dar nu vă vor ajuta să eliminați grăsimea. Aveți nevoie de un antrenament holistic pentru arderea caloriilor. Acestea fiind spuse, făcând aceste exerciții vă creșteți rezistența și automat vă puteți deplasa mai mult timp, facilitând arderea acestor grăsimi, iar acest lucru vă poate îmbunătăți starea generală care vă va ajuta sa aveți mai multă încredere, reducând aspectul de grasime de pe burta și având un stomac tonifiat.

Încercați antrenamentele musculare aerobice, ca de exemplu exercițiul “lying down bicycle”. Întindeți-vă pe spate cu mâinile la spatele capului și ridicați-vă astfel încat umerii și picioarele să fie ridicate de la sol la un unghi de 90 de grade cu genunchii îndoiți.

lying-down-bicycle-exercitiu

 

Atingeți-vă genunchiul drept cu cotul stâng în timp ce întindeți piciorul stâng, urmat de genunchiul stâng cu cotul drept întinzand piciorul drept. Repetați acest lucru, la o viteză controlată, în seturi de 20 cu 30 de secunde pauză.

Aceste exerciții sunt excelente pentru tonifierea mușchilor inimii și creșterea rezistenței.

Încrucișarea antrenamentelor vă pot ajuta să slăbiți și să vă îmbunătăți performanța pe bicicleta. Făcând mișcare prin alte tipuri de antrenament, cum ar fi Zumba sau Luptele de Corp, vă veți îmbunătăți condiția fizică generală, arzând mult mai multe calorii, întărind inima și făcând-o mai puternică.

Și dacă asta nu era de ajuns, exista dovezi care demonstrează că prin combinarea antrenamentelor de forță cu exerciții de tip aerobic, cum ar fi mersul cu bicicleta, poate crește arderea de calorii. Acest lucru se datoreaza faptului că muschii ard mai multe calorii decât țesutul adipos, deci cu cât vei avea mai multă masă musculară, cu atât vei arde mai multe calorii în timpul exercițiilor.

4. Mancati corect

somon-brocoli-orez

În teorie, pierderea în greutate este simplă – trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi. Cu cât este mai mare deficitul de calorii cu atât pierzi mai mult din grasime. Mare atenție însă la alimentarea exercitțiilor tale cu carbohidrați cu ardere lentă (paste făinoase din cereale integrale și păine) și proteine slabe (curcan), și evitați consumul de grăsimi saturate, cum ar fi brânza, untul și dulciurile care conțin mult zahăr.

Ar trebui de asemenea, sa fiți atenți la produsele etichetate cu – conținut redus de grăsimi. Astfel de produse au un nivel foarte ridicat de zahăr, care conține foarte multe calorii pe care mai apoi organismul le transformă în grăsimi în timpul digestiei, deci verificați cu mare atenție etichetele.

Țineți cont și de fapul că nici înfometarea nu este o soluție — dacă nu vă alimentați adecvat pentru antrenamentele propuse, nu veți fi capabili să obțineți rezultatele dorite — scăderea performanțelor —  iar corpul va începe să piardă mai degrabă din masa musculară decât din grăsimi. Totodată, corpul vostru ar putea intra în modul de înfometare, încetinind metabolismul pentru a conserva caloriilor, exact ce nu ar trebui să vă doriți.

Este de asemenea recomandat să evitați mâncarea și băuturile care produc balonare. Nu vorbim aici strict de grăsimea de pe burtă — cauzată de retenția apei în țesuturile stomacului (edem) sau în alta parte în corpul vostru — ci de faptul că stomacul ar putea părea mult mai mare decât este în realitate. S-ar putea să fiți deja conștienți de evitarea anumitor alimente care au acest efect asupra voastră, dar rețineți, mâncarea sărată și alcoolul au același efect, așa că mai bine sunt evitate sau consumate foarte puțin — ca să nu mai vorbim de caloriile ascunse din băuturile alcoolice!

5. Mai putin stres

Stresul este asociat cu starea de spirit și cheful, iar acest lucru vă poate afecta greutatea; unii oameni nu mai manâcă corect și pierd din greutate, alții manâncă prea mult și iau în greuate. Nu este nici ideal, nici sănaătos. Stresul poate afecta și somnul. Așadar, controlând nivelul de stres puteți avea efecte benefice asupra greutății.

Din fericire, exercițiile regulate de aerobic la fel ca și mersul cu bicicleta, s-au dovedit a fi o modalitate excelentă de a combate stresul, scăzând anxietatea, ajutând la reducerea tensiunii și stimulând starea de spirit. Mai mult de atât, potrivit unui studiu publicat în Proceedings of the National Academy of Science s-a demonstrat că ieșind în natură reducem nivelul stresului, iar mersul cu bicicleta este o formă de exercițiu în aer liber!

6. Odihna dupa pedalare si recuperarea

Nu ai somn? Dacă încercați să reduceți din greutate atunci luați în calcul și faptul că un somn suficient poate fi o parte importantă în această ecuație. Un studiu realizat de Kaiser Permanente Center pentru Health Research din Portland, a demonstrat că oamenii care dorm între 6 și 8 ore pe noapte sunt mai aproape de succesul în obținerea greutății dorite. Un somn odihnitor este important și pentru recuperarea după exerciții și pentru evitarea rănirii.

Există de asemenea dovezi care sugerează că mâncând tărziu seara sau mâncând la ore fixe, corpul reține mai multe calorii.

Ce metodă mai bună vreți pentru a vă obosi și pentru a obține un somn mult mai bun decât printr-o pedalare regulată? Beneficiile acestui sport sunt duble.

Ce mai așteptați? Luați-vă bicicleta și ieșiți afară chiar acum, nu vă gândiți că e frig sau prea cald, că plouă mărunt sau bate vântul, pedalarea înseamnă sănătate, un somn mai bun și cel mai important, vă scapă de grasime!

Ne poți urmări pe Twitter, ne poți adăuga în cercul tău Google+ sau ne poți da like la pagina noastră de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutățile din diferitele domenii prezentate pe GamTech.ro

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.