5 Greseli pe care le fac Majoritatea Oamenilor care Vor Sa Slabeasca!

0
803

V-ați hotărât să dați jos câteva kilograme? Sunteți deja pe acest drum și totuși rezultatele nu sunt după cum vă așteptați? Există câteva greșeli comune care întotdeauna vă vor strica tot efortul și munca grea pe care o duceți în acest obiectiv.

Pierderea kilogramelor suplimentare nu este niciodată o sarcină ușoară. Chiar dacă sunteți o persoană care face multă mișcare, țineți un regim alimentar sau pur și simplu mâncați mai puțin în general, trebuie să țineți minte că pierderea în greutate este un proces cu o mulțime de variabile care pot oricând să vă afecteze progresul.

5 greseli pe care le fac majoritatea oamenilor care vor sa slabeasca:

  1. Nu știi cât de mult manânci: Contorizarea caloriilor consumate este un proces destul de dificil, iar cei mai mulți oameni au tendința de a subestima conumul lor zilnic de calorii chiar și cu 50 de procente și toate acestea plecând din capul lor. Folosind o aplicație (cea mai populară este MyFitnessPal — iOS, Android) care poate contoriza caloriile consumate, acest lucru poate să vă ajute mult mai mult în alegerile făcute pentru fiecare aliment sau masă în parte. Nici așa nu o să fie 100% precis, dar mult mai bine decât să mergeți pe ghicite, iar făcând acest lucru vă puteți da seama cât de multe calorii ați consumat înainte de folosirea acestui contor.
  2. Te simti obligat sa termini tot din farfurie: Puteți să vă spuneți că nu doriți să faceți risipă de mâncare, dar dacă luați în considerare faptul că acele ultime îmbucături v-ar putea costa, lucrurile s-ar putea să se schimbe. Puneți mai departe ce a rămas — salvând astfel și ideea de a nu risipi mâncarea — și mâncați mai târziu. Cereți întotdeauna parte din mâncare comandată la restaurant să vă fie pusă la pachet și nu vă forțați să consumați tot din farfurie, iar acasă, întotdeauna folosiți farfurii de dimensiuni mai mici.
  3. Antrenamente lungi, plictisitoare: Dacă nu vă place să alergați, iar faptul că alergatul zi de zi pentru aproximativ o oră este atât obositor cât și plictisitor, ducând de obicei spre a nu mai vreau să fac, și poate chiar la renunțarea definitivă la mișcare. În locul acestei activități, găsiți ceva care să vă placă oarecum, sau cel puțin încercați ceva care să dureze mai puțin timp, cum ar fi antrenamentele cu intervale de intensitate ridicată — de exemplu sprinturile.
  4. Asteptarea rezultatelor după o perioada scurta de timp: Pentru ca să fii într-o formă bună și să pierzi din greutate, e nevoie de timp—cel puțin dacă doriți să rămâneți într-o stare bună de sănătate. Nu renunțați niciodată doar din cauză că nu arătați ca un supermodel după doar câteva săptămâni de antrenamente. Puneți-vă ca obiectiv principal pierderea săptămânală în greutate a 500 de grame sau cel mult 1 kilogram. Cu timpul, lucrurile se vor schimba și beneficiile o să fie vizibile.
  5. Încercarea de a face prea mult dintr-o dată: Pierderea în greutate necesită dezvoltarea câtorva obiceiuri bune: mâncatul mai puțin, contorizarea caloriilor consumate, mișcarea regulată, consumul suficient de apă, un somn cât mai normal și suficient și multe altele. Dacă însă încercați să vă schimbați toate aceste obiceiuri dintr-o dată, cel mai probabil o să dați greș. Încercați treptat să o luați pe calea cea bună și să atingeți aceste obiceiuri bune fără ca sănătatea să vă fie afectată.

Dacă doriți să vedeți rezultate reale, trebuie să aveți tot timpul în minte aceste lururi. Țineți minte, pierderea în greutate este un proces care se construiește în timp și necesită multă răbdare, nu se rezolva în doar câteva săptămâni. Stabiliți-vă un obiectiv și țineți-vă de el, rezultatele nu vor ezita să vină.

Ne poți urmări pe Twitter, ne poți adăuga în cercul tău Google+ sau ne poți da like la pagina noastră de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutățile din diferitele domenii prezentate pe GamTech.ro

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.