Home GAMES Cel mai bun joc pentru iPhone in aceasta saptamana – Mr. Crab 2 |Review

Cel mai bun joc pentru iPhone in aceasta saptamana – Mr. Crab 2 |Review 9.1

66
0

Cel mai bun joc pentru iPhone in aceasta saptamana – Mr. Crab 2 |Review

Există o vorbă, dacă nu este stricat nu-l repara — cam așa este și în cazul jocului Mr. Crab. Dezvoltatorii jocului Mr. Crab, mr.crab2au lansat cea dea a 2-a pentru a jocului și nu, nu l-au stricat ci l-au îmbunătățit și l-au făcut și mai distractiv decât prima parte. Acum este și mai cool să vezi nivelurile mult mai apropiate pentru că design-ul s-a îmbunătățit considerabil. Atât peisajele căt și celelalte detalii sunt foarte bine realizate, iar dacă vorbim despre Mr. Crab, personajul principal al jocului, nu sunt cuvinte la cât de simpatic este acum.

Aproape ca o cursă în care trebuie să eviți obstacolele ce îți ies în cale, singura mișcare pe care trebuie să o faci indiferent de secțiunea din joc în care te aflii, este să apeși pur și simplu pe ecran. Există o mulțime de strategii în care ești implicat deoarece ce te miști în continuu și sari constant — uneori va trebui să iei decizii în fracțiune de secundă pentru a sări pe o platformă care se află într-o continuă mișcare, sau când trebuie să te agăți de ceva pentru a trece mai departe. În tot acest drum trebuie să eliberezi micuții crabi prinși în cușcă, să te ferești de pericolele întâlnite și să sari pentru a prinde cât mai multe steluțe.

Ceea ce mi-a plăcut cel mai mult la Mr. Crab 2 este aspectul incredibil reușit de Illusion Labs să îl dezvolte pentru acest joc. Acesta se îmbină perfect cu muzica antrenantă și cu un gamplay simplu dar incredibil de distractiv. Cu toate că atunci când îi veți citi numele modest și eventual întreaga recenzie a acestui joc nu o să fie ceva care să vă dea pe spate, sunt convins că imediat după ce îl veți descărca și veți începe să vă jucați, o să întelegeți că este un joc absolult grozav. Motorul jocului este foarte frumos, iar temele bizare și în același timp realiste lucrează foarte bine împreună. Ce este de asemenea grozav, este că totul pe ecran este foarte clar, deci cu doar o privire scurtă îți dai seama foarte repede încotro trebuie să o apuci. Unele zone din joc sunt puțin mai ascunse față de altele, dar dacă ești suficient de atent le poți observa din prima. Jocul este gratuit, dar are integrate anunțuri video pentru cea mai mare parte din el. Acestea pot debloca rotiri adiționale pentru a le putea folosi la mașina de premii.mr.crab2-01

Aici veți găsi personaje noi, accesorii și alte mărunțișuri care pot transforma aspectul fizic al personajului tău. În timp ce cele mai multe premii surpriză sunt pe parte cosmetică, nivelurile sunt IMG_4583oferte generoase de steluțe. Cu aceste steluțe (care sunt moneda de schimb în joc) poți obține o rotire a mașinii cu premii, doar că fiecare astfel de rotire costă 500 de IMG_4582steluțe, și totuși, e destul de greu să aduni 500 de steluțe. Ca alternativă, așa cum spuneam mai devreme, există varianta în care urmărești un anunț video și hop o nouă șansă la câștig.

Jocul este IAP (in-app purchase), și pentru 1,99 euro poți primi personaje suplimentare, sau pentru 6,99 euro ajuți compania cumpărând practic jocul. Nu este necesar acest lucru, deoarece aproape toată distracția este gratuită. Spun aproape toată distracția pentru că jocul vine în varianta gratuită cu 12 niveluri jucabile, ele fiind defapt 64. Acestea pot fi deblocate toate pentru cei 6,99 euro sau poți să ai răbdare să le deblochezi, prin ruletă, deși dacă ești ghinionist nu prea se aplică regula cu norocul. Personal nu am găsit nici un motiv pentru a cheltui acești bani, doar cum am zis, dacă vrei să susții compania și să primești totul pe tavă, este cea mai bună alegere.

Am încercat Mr. Crab în urmă cu ceva timp, dar pur și simplu am uitat de acest joc. Când am văzut însă titlul noului joc, mi-am zis că e musai sa-l încerc. Așa am și făcut și vă spun că este grozav, distractiv, relaxant, antrenant, aproape perfect!

Free –  App Store

Ne poți urmări pe Twitter, ne poți adăuga în cercul tău Google+ sau ne poți da like la pagina noastră de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutățile din diferitele domenii prezentate pe GamTech.ro

Mr. Crab 2 Review

9.1

Când am văzut însă titlul noului joc, mi-am zis că e musai sa-l încerc. Așa am și făcut și vă spun că este grozav, distractiv, relaxant, antrenant, aproape perfect!