Home AUTO Lada Vesta Signature – Limuzina Corporatistului Sarac

Lada Vesta Signature – Limuzina Corporatistului Sarac

Lada-Vesta-Signature-Limo-2
Lada-Vesta-Signature-Limo-13
Lada-Vesta-Signature-Limo-20
Lada-Vesta-Signature-Limo-9
Lada-Vesta-Signature-Limo-21
Lada-Vesta-Signature-Limo-5
Lada-Vesta-Signature-Limo-3
Lada-Vesta-Signature-Limo-4
Lada-Vesta-Signature-Limo-8
Lada-Vesta-Signature-Limo-17
Lada-Vesta-Signature-Limo-15
Lada-Vesta-Signature-Limo-6
Lada-Vesta-Signature-Limo-19
Lada-Vesta-Signature-Limo-12
Lada-Vesta-Signature-Limo-1
71
0

Lada Vesta Signature – Limuzina Corporatistului Sarac

Aceasta nu va înlocui Mercedes-Maybach și Audi A8 pentru oligarhii ruși și pentru cei mai importanțo politicieni, dar Lada experimentează o platformă nouă cu un ampatament lung prin Vesta Signature, care promite să ofere un gust de opulență tuturor cetățenilor.

Aflați sub direcția fostului designer de la Mercedes-Benz și Volvo, Steve Mattin, care acum conduce divizia de design de la AvtoVAZ Lada, au dezvoltat împreună Vesta Signature, o versiune alungită al noului sedan Vesta, oferind mici facilități.

Acest model a fost creat la scurt timp după lansarea pe piață în toamna anului trecut a normalului Vesta, ca o limuzină la prețuri accesibile pentru oamenii de afaceri din Rusia. Dar totodată, acest model ar putea satisface un public mult mai larg care se află în căutarea unui spațiu mult mai mare, un confort sporit și diferite facilități

Signature este așezată pe un ampatament mai lung decât cel standard de 2.885 mm, avănd acum o lungime mai mare cu 250 mm, totalizând o lungime a mașinii de 4.660 mm față de 4.410 mm pentru versiunea sedan. Acest plus a rezultat un spațiu suplimentar pentru pasagerii din spate, care dispun acum de un confort sporit, Lada înlocuind totodată bancheta clasică de pe sedan cu două fotolii separate de o consolă centrală.

Mașina are în dotare noi roți pe jante din aliaj de 17 inci și vine cu diferite opțiuni standard ca, controlul cimatizării pe două zone, zenzori de parcare și un interior din piele în două nuanțe. Lada nu a dezvăluit ce motorizări va oferi pe acest model, dar se crede că mașina va fi propulsată de un motor de 1,6 litri, respectiv 1,8 litri pe penzină, cuplate la o transmisie automată.

Deocamdată, Vesta Signature rămâne un model experimental, Lada construind doar 10 exemplare, toate pentru folosirea exclusivă a oficialilor din cadrul companiei în deplasările lor spre birourile din Moscova. În timpul acestui proces, mașinile vor fi testate în condiții normale de utilizare, în care șoferii să transmită un feedback constructorului despre ce îmbunătățiri pot fi aduse mașinii.

Ne poți urmări pe Twitter, ne poți adăuga în cercul tău Google+ sau ne poți da like la pagina noastră de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutățile din diferitele domenii prezentate pe GamTech.ro

GamTech Staff Games. Music. Movies. Technology & others. Apple News!

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Close