Home GAMES Cel mai bun joc pentru iPhone in aceasta saptamana – Puppet Punch |Review

Cel mai bun joc pentru iPhone in aceasta saptamana – Puppet Punch |Review 8.6

54
0

Cel mai bun joc pentru iPhone in aceasta saptamana – Puppet Punch |Review

Săptămâna aceasta am ales un joc rapid și intens de tip arcade, care vă va ține ocupați cu apăsarea ecranului mult timp. Dacă vrei să îți descarci nervii pe niște păpuși prin transmiterea continuă a pumnilor și vrei ceva total nou, o gură de aer proaspătă, probabil că Puppet Punch este alegerea potrivită.

Nu există nici un dubiu despre faptul că îmi place să joc și să testez tot timpul jocuri pentru iOS. Am jucat foarte multe de-a lungul anilor, nu pot să spun exact câte, dar sunt cele mai bune variante de distracție pentru mine atunci când vreau să mă relaxez puțin, în rest, prefer să fac plimbări cu bicicleta sau să pescuiesc. Bineînțeles, prefer în general jocurile rapide, pe care să le pot juca în diferite reprize în cursul unei zile, atât acasă cât și în alte ipostaze. Dacă aș alege un joc cu o aventură mai lungă, timpul de care dispun nu ar fi suficient pentru a îndeplini o misiune sau un quest, puppet-punch-02lucru care nu ar duce nicăieri. De aceea aleg jocurile arcade sau puzzle scurte, pentru că sunt foarte fun pentru mine din simplul motiv că le pot juca câteva minute după care îmi continui treaba. La urma urmei, după ceva timp, majoritatea jocurilor de tip arcade sfârșesc prin a face același lucru, doar aspectul este diferit. De aceea am fost oarecum intrigat când am auzit de Puppet Punch și încântat atunci când l-am descărcat din App Store.

Jocul Puppet Punch te întâmpină cu o grafică bună, fiind unul dintre principalele motive pentru care am găsit jocul atrăgător. Jocul are efecte vizuale foarte distinctive, de la farmecul adorabil a lui Pablo la stilul exclusiv al păpușilor în funcție de fiecare nivel și temă culturală. Fiecare rundă aleasă puppet-punch-01aleator are un fundal frumos care reperezintă tema acestuia, cum ar fi cea Europeană, Orientală, Asiatică și multe altele. Fiecare păpușă sau monstru de final de stagiu este influențat de aceste teme culturale. Animațiile sunt foarte bine realizate, coloana sonoră este liniștitoare, iar tot ce ține de lovituri au efecte sonore foarte distractive.

Puppet Punch este per ansamblu un joc arcade de supraviețuire ce se bazează pe folosirea continuă a loviturilor de pum ale lui Pablo, acționate de noi prin atingerea ecranului. În fiecare joc pe care îl joci, Pablo trebuie să supraviețuiască valurilor de inamici care încearcă să îl doboare, iar scopul lui final este să ajungă la boss-ul de final de stagiu, pe care să îl înfrânfă, trecând mai apoi la nivelul următor. Nivel ce va fi descris de o altă temă culturală. În puppet-punch-04scopul supraviețuirii, va trebui să lovești toate țintele de pe ecran prin loviturile de pumn ale lui Pablo. Monștrii de final au nevoie de mai multe lovituri pentru a fi învinși, în plus trebuie să supraviețuiești și diferitelor atacuri cu proiectile sau alte arme lansate de aceștia, dar cu lovituri continue ale ecranului îi poți învinge relativ repede. Ceea ce trebuie să iei în calcul, sunt scuturile de protecție care uneori sunt lansate de către aceștia, scuturi pe care trebuie să le eviți, altfel te pot extermina mai rapid decât o fac monștrii în sine.puppet-punch-05

Controlul jocului este foarte simplu. La început vei începe prin lovirea cu mânușile de box ale lui Pablo tot ce vine înspre tine, în scopul de a te apăra sau a lovi diferitele bonusuri. Cum spuneam, tot ce trebuie să faci pentru acest atac de bază este să lovești continuu țintele prin atingerea ecranului. Vei întâlni diferite păpuși tematice care lovesc cu săbii, foc, topoare sau ciocane, cad bombe, lasere, mingi de foc, rachete și multe altele.

În toată această nebunie de atacuri, Pablo trebuie să colecteze și power-up-urile speciale sau săculeții cu monede. Aceste power-up-uri includ multiplicator 2x, magnet pentru monezi, mânuși de aur și multe altele. Fiecare săculeț pe care îl prinzi îți va da câte cinci monede de aur, deci trebuie să te miști repede de fiecare dată când acestea apar pe ecran sau când sunt valuri întregi de astfel de săculeți. Aceste monede le poți folosi pentru a cumpăra diferite elemente în joc.

puppet-punch-03În timp ce jocul poate părea o apăsare continuă și la grămadă a ecranului, trebuie să fii destul de atent la ce și cum lovești. Uneori inamicii sunt protejați de scuturi pentru un moment destul de scurt, la fel ca și la monștrii, trebuie să fii atent să nu lovești acest scut pentru că automat îți va scădea viața. Deci, fii cu ochii în patru și încearcă să îi lovești când nu sunt apărați și să oprești fiecare rachetă sau bombă ce vine spre Pablo. Dacă Pablo este lovit va pierde o inimă, când aceste inimi se termină, jocul se încheie. Poți beneficia de monedele adunate sau poți să te uiți la reclame pentru a continua, ceea ce devine o opțiune bună dacă ești foarte aproape să îți bați recordul personal. Jocul dispune și de o colecție drăguță de misiuni, care dacă le îndeplinești poți să câștigi monede sau experiență.puppet-punch-06

Puppet Punch este în esență un joc gratuit, dar dispune de câteva reclame pentru a câștiga unele bonificații, dar indiferent de acest lucru m-am bucurat și m-am distrat cu acest joc. Poți să îl cumperi dacă dorești pentru a scăpa de unele mici reclame, dar nu am simțit nevoia unei astfel de investiții, deoarece aceste reclame nu sunt extrem de enervante. Dacă vrei să joci un joc arcade rapid, distractiv și fără prea multă gândire, recomand să încerci Puppet Punch.

Free –  App Store

Ne poți urmări pe Twitter, ne poți adăuga în cercul tău Google+ sau ne poți da like la pagina noastră de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutățile din diferitele domenii prezentate pe GamTech.ro

Puppet Punch Review

8.6

Dacă vrei să joci un joc arcade rapid, distractiv și fără prea multă gândire, recomand să încerci Puppet Punch.