Home GAMES 4 Jocuri pentru iOS cu Cea Mai Buna Coloana Sonora

4 Jocuri pentru iOS cu Cea Mai Buna Coloana Sonora

4 Jocuri pentru iOS cu Cea Mai Buna Coloana Sonora
116
0

4 Jocuri pentru iOS cu Cea Mai Buna Coloana Sonora

Poți să îți dai seama foarte repede când un joc este foarte bine realizat. Când vorbim de un astfel de joc, ne gândim că trebuie să includă în primul rând o grafică excelentă, un stil de joc confortabil, o poveste captivantă, și nu în ultimul rând, o muzică bine gândită și creată pentru întregul joc. Aceasta din urmă, dacă este realizată excepțional, poate să transforme un joc bun într-unul extraordinar, captivând efectiv jucătorul și introducându-l într-o lume la care doar a visat până la acel moment.

O coloană sonoră convingătoare va avea melodii uimitoare, schimbări epice care să te facă să simți ceva și sunete care sunt perfect adaptate atmosferei din joc. În cele ce urmează, vom vorbi despre patru jocuri grozave pentru iOS care au coloane sonore uimitoare. În toate poveștile ce le vom prezenta în rândururile următoare avem și câteva declarații ale celor ce s-au ocupat de aceste creații muzicale de excepție.

Monument Valley

monument-valley

 

În Monument Valley te joci ca Ida, o prințesă tăcută, care întoarce și răsucește lumea în jurul ei pentru a găsi noi căi de acces spre destinație. Design-ul și puzzle-urile sunt de-a dreptul remarcabile, iar modul unic de joc și mecanica acestuia te fac să te gândești cu adevărat la monumentele pe care le explorezi.

Coloana sonoră din joc are la bază câțiva artiști, dar Stafford Bawler a realizat majoritatea pieselor de pe acest album. De la tonurui luxuriante din “The Garden” la tonuri liniștitoare și rezonante în “The Spire,” acesta este coloana sonoră de care vă puteți bucura în joc.

Declarația lui Stafford legată de partea lui favorită din timpul creării pieselor.

Stafford Bawler:

Cred că pentru mine cea mai bună parte din lucrul la muzica penru Monument Valley a fost oportunitatea pe care am primit-o pentru a crea ceva cu adevărat creativ, experimentul în sine și încercarea ideilor în ceea ce privește atât design-ul de sunet, cât și compoziția și producția muzicală, pe care, în mod normal nu aș fi putut să le realizez și să le compun din lipsa timpului. Astfel de oportunități sunt foarte rare în viață, mai ales într-un rol profesional din industria jocurilor, așa că experiența și amintirile din timpul lucrului la aceste piese vor fi ceva ce voi prețui.

A fost de asemenea grozav să lucrez cu băieții din echipa de la ustwo games. Sunt o echipă grozavă și întotdeauna mi-a făcut plăcere atunci când mergeam la studio și discutam despre proiect și ne ciondrăneam pe ideii noi. A fost deasemenea fantastic atunci când am fost întrebat dacă vreau să lucrez și la Forgotten Shores [Monument Valley expansion pack]. Cred că am înțeles cu toții ‘limajul creativ’ al Monument Valley, așa că Forgotten Shores întradevăr mi-a permis să duc indeile mele audio și mai departe.

  • Monument Valley — 3,99 euro — Descarcă
  • Soundtrack — 8,99 euro — Descarcă

Space Age

space-age

Space Age te duce într-o aventură sci-fi, ca un grup de exploratori pe planeta Kepler–16. Cu un simț retro și un gameplay al anilor ’90, fac ca acest joc să fie unul foarte interesant în care te poți scufunda timp de multe ore. Jocul vine din partea Big Bucket Software, aceeași care au făcut și The Incident. Big Bucket înseamnă Matt Comi, Neven Mrgan și Cabel Sasser (cel care a făcut coloana sonoră).

Coloana sonoră din Space Age este plină de piste funky de sintetizator, un pian frumos, secțiuni pe corzi și cel mai important sunete spațiale blips și bloops. Sunt mai mult de 60 de piese pe care le poți asculta, cu teme recurente care își fac simțită prezența în timp ce înaintezi prin joc. Cu atât de multe piese, este foarte greu să alegi una favorită.

Declarația lui Cabel Sasser, în ceea ce privește coloana sonoră. De notat că el a înregistrat în principal, aceste piese în GarageBand. O dovada în plus a ceea ce poate face software-ul oferit de Apple!

Cabel Sasser:

Atunci când am ajuns la partea de sunet a fost chiar interesant. The Incident a fost în întregime o artă-pixel și a fost evident că trebuie să sune a ceva “vechi.” Am scris coloana sonoră în Famitracker, care emulează cipul de sunet original Nintendo Entertainment System, foarte distractiv și în același timp ciudat să scrii aici!

Dar pentru Space Age a fost mult mai complicat — estetica a fost mai mult ca un Amiga sau un joc pentru PC din anii ’90, chiar când CD-ROM-urile au fost lansate. M-am gândit să emulez sunetul “Ad-Lib” de la acea vreme, dar Space Age spune o foarte interesantă și substanțială poveste, cu transformări și răsturnări de situație dramatice și mi-am făcut griji de faptul că sintetizatorul retro ar putea-o lua prea departe de asta. 

Am revenit la gândul de hibrid — o partitura dramatică de orchestra de film, dar cu sunete de sintetizator bleeps și bloops care să îți reamintească că este totuși un joc. Îmi place mult acest combo!

Am amintiri foarte frumoase din timpul în care am lucrat la joc. Soția și copii mergeau la culcare, iar eu stăteam la masa din bucătărie, porneam claviatura MIDI, porneam GarageBand, încărcam scene video, apăsam play și începeam ad-lib-ul pe scena care se desfășura încet. Totul a venit direct din capul meu aproape în timp real. Apoi totul a fost doar o chestiune de împachetare — adăugând fiecare instrument pe care îl auzeam în capul meu, unul câte unul, până a sunat așa cum trebuia să sune. Uneori a fost o experiență părcă ireală, văzând cum muzica se materializează înaitea mea. Acest lucru mi-a dat un sentiment ciudat dar minunat. Sunt foarte recunoscător pentru această oportunitate!

Transistor

transistor

Dacă ai jucat vreodată jocul Bastion, atunci știi cu siguranță ca realizatorii lui au o abilitate extraordinară de a spune povești, de a realiza design de sunet și de a crea lumi care se lasă singure explorate. Aceeiași echipă care a realizat Bastion a realizat și RPG-ul sci-fi Transistor. În Transistor, arma ta poate căpăta legături de la fostul proprietar și devine oarecum un lucru care trăiește și respiră. Călătorești printr-un oraș constrâns, deblocând misterele lui cu un sistem combo de atac foarte distractiv.

Coloana sonoră din Transistor a fost realizată de către Darren Korb, care a făcut muzica și pentru Bastion. El combină elemente de la instrumente reale ca și chitara, tobe și o voce frumoasă de femeie, cu sunete electronice cum ar fi bucle distorsionate și sintetizatoare amețitoare. Chitara este prelucrată și cântată într-un mod cameleonic, unde, uneori poate suna ca o chitară blues (introul din “The Spine”), în timp ce alteori poate fi folosită ca un efect de sunet (întârzierea “Gold Leaf”).

Există o mulțime de sunete suprapuse care alcătuiesc aceste cântece și toată munca îi aparține lui Darren Korb.

Superbrothers: Sword & Sworcery EP

Superbrothers-Sword & Sworcery EP

Sword & Sworcery are totul. Un stil grafic pe 8-biți, o frumoasă poveste de aventură fantastică și pe Jim Guthrie care se ocupă de coloana sonoră. Guthrie a făcut muzică mult timp pentru televiziune, film și jocuri video. Site-ul său Bandcamp este o comoară de muzică și vă sugerez să vă abonați pentru a obține toate creațiile sale viitoare și din trecut.

În timpul călătoriei prin joc, vei explora un peisaj uimitor plin de foarte multe surprize. Coloana sonoră a lui Guthrie te duce în interiorul și în afara poveștii, cu blucle mărunte de tobe, bas, sintetizatoare filtrate, pian, chitară și multe alte sunete.

Jocul s-a vândut în mai mult de un milion și jumătate de exemplare, iar Apple la marcat ca un “titlu de reper” pentru cea de-a cincea aniversare a magazinului App Store. Pentru patru euro, această experiență merită fiecare cent.

  • Superbrothers: Sword & Sworcery EP — 3,99 euro — Descarcă
  • Soundtrack — 7,99 euro — Descarcă

Câteva dintre cele mai bune jocuri pentru iOS au coloane sonore care ne fac să vrem să jucăm mai mult. Sunt unele care au o muzică foarte distractiva, ca de ecemplu Threes! și Domino Drop, dar nu au o întreagă coloană sonoră. Chiar și așa, muzica este încă o parte care face ca aceste jocuri să fie dintre cele mai bune.

Ne poți urmări pe Twitter, ne poți adăuga în cercul tău Google+ sau ne poți da like la pagina noastră de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutățile din diferitele domenii prezentate pe GamTech.ro

inspirat: theappfactor

GamTech Staff Games. Music. Movies. Technology & others. Apple News!

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Close