Home Mobile Bratarile de Fitness si Smartwatch-urile Aduna din ce in ce Mai Multi Utilizatori

Bratarile de Fitness si Smartwatch-urile Aduna din ce in ce Mai Multi Utilizatori

Bratarile de Fitness si Smartwatch-urile Aduna din ce in ce Mai Multi Utilizatori
64
0

Bratarile de Fitness si Smartwatch-urile Aduna din ce in ce Mai Multi Utilizatori

Vezi din ce în ce mai mulți utilizatori de smartwatch-uri sau brățări pentru fitness? La fel a văzut și firma de cercetare IDC.

Conform statisticilor, în primul trimestru al acestui an au fost livrate către consumatorii finali din întreaga lume peste 19,7 milioane de purtabile, o creștere semnificativă de 67 de procente față de cele 11,8 milioane de purtabile livrate în primului trimestru al anului trecut.

Acest trimestru a fost marcat de căteva strategii de piață concepute să atragă din ce în ce mai mulți utilizatori către aceste produse, a declarat firma de cercetare. De exemplu, o varietate de noi dispozitive pentru monitorizare sportului și a fitness-ului în general și multe smartwatch-uri au făcut subiectul principal la diferite târguri tech din întreaga lume. În plus, cu ocazia sărbătorilor, o grămadă de producători au făcut reduceri considerabile produselor lor existente pe piață lucru care a adus după sine o creștere substanțială. Un exemplu ar fi varianta sport al ceasului celor de la Apple, Apple Watch, care a fost redus cu aproximativ 100 de dolari în magazinele Apple Store din lume și în magazinul online.

Piața acestor dispozitive purtabile s-a extins foarte mult în acest trimestru și pe partea de haine smart și pantofi smart.

Dispozitivele purtabile fac încă parte dintr-o nișa de gadget-uri, dar această creștere indică faptul că din ce în ce mai mulți consumatori văd potențialul acestor produse. Brățările și dispozitivele de monitorizare fitness făcute de firme de top din domeniu ca Fitbit sau Garmin, au depășit în vănzări smartwatch-urile. Totuși acestea din urmă au început să prindă ceva teren și să vină din urmă fără a afecta însă vânzările efective ale brățărilor pentru fitness. Acest lucru nu poate să indice decât faptul că există suficient loc pentru ambele categorii de dispozitive.

“It’s shortsighted to think that basic wearables and smartwatches are in competition with each other,”  a declarat Jitesh Ubrani, analist și cercetător șef al IDC Mobile Device Trackers. “Right now, we see both as essential to expand the overall market. The unique feature sets combined with substantial differences in price and performance sets each category apart, and leaves plenty of room for both to grow over the next few years.”

Fitbit rămâne liderul acestei piețe, având peste 4,8 milioane de dispozitive livrate către consumatorii finali în acest prim trimestru, urcând de la 3,8 milioane în primul trimestru al anului trecut. Producătorul Chinez de dispozitive purtabile Xiaomi a furat locul doi de la Apple, livrând 3,7 milioane de dispozitive, mai mult cu 1,1 milioane decât anul trecut.

Apple a livrat 1,5 milioane de smartwatch-uri, produs care nu a fost disponibil în primul trimestru al anului trecut, deși numărul acestor device-uri a scăzut mult față de cele 4,1 milioane de unități livrate în ultimul trimestru al anului trecut. Urbani a declarat că această posibilă scădere poate să fie motivul evenimentului Apple stabilit pentru luna martie, lucru care a făcut ca utilizatorii să aștepte să vadă dacă nu va fi lansat pe piață un nou produs Apple din această categorie.

“Lastly, though the smartwatch market has doubled since last year, consumers are still a bit cautious as they don’t quite consider the smartwatch to be a ‘must have’ device,” a adăugat Ubrani.

Chiar și așa, Apple a fost lider pe piața producătorilor de smartwatch-uri. Până la un nou produs lansat de către Apple, compania continuă să aducă noi și noi curele pentru ceasurile existente, ținând astfel acest produs ca unul proaspăt.

purtabile-idc-mai-2016

Garmin ocupă locul a treilea, cu 900.00 de produse livrate către cilenții finali, în timp ce Samsung și BBK, o firmă Chinezească cunoscută pentru smartwarch-urile dedicate copiilor, ocupă ultimele locuri în acest top, cu vânzări de 700.000 de produse fiecare. Per total, 3,2 milioane de smartwatch-uri livrate în acest prim trimestru din 2016, o creștere semnificativă dacă ne gândim că în aceeasi perioadă din 2015 au fost livrate doar 1,6 milioane, conform IDC.

Ne poti urmari pe Twitter, ne poti adauga in cercul tau Google+ sau ne poti da like la pagina noastra de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutatile din diferitele domenii prezentate pe GamTech.ro

GamTech Staff Games. Music. Movies. Technology & others. Apple News!

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Close