Home VIDEO GAMES RTS Civilization 6: tot ce trebuie sa stii

Civilization 6: tot ce trebuie sa stii

Civilization 6: tot ce trebuie sa stii
219
0

Civilization 6: tot ce trebuie sa stii

Firaxis a anunțat Civilization VI, următorul joc din seria 4X. Conform declarațiilor designer-ului șef Ed Beach despre această continuare, rezultă că vom găsi de la orașe modernizate la un sistem de cercetare mai activ.

“Mare parte din echipa de dezvoltare este aceeași care a dezvoltat și a împins Civ 5 până la extinderea către expansion-ul Brave New World,” a declarat Ed Beach, designer-ului șef al Civilization VI. “Suntem mândrii de munca pe care am depus-o acolo.” În același timp, această familiaritate a făcut ca Beach și echipa lui să fi conștientă de modul în care jucătorii s-au apropiat de Civ 5. “Am observat că sunt anumite acțiuni cheie care sunt abordate în același mod de către jucători și împărtașite între ei. Suntem într-un fel de șanț, unde toți jucătorii joacă Civ 5 în același fel. Toată lumea spune du-te spre patru orașe, dar probabil pentru nimic mai mult de atât. Sunt anumite abordări și strategii politice care sunt foarte bine văzute, în timp ce altele se pare că nu sunt folosite deloc.”

Cu Civilization VI, Firaxis vrea un joc care să nu se împotmolească într-o situație stabilită din înainte.. “Vrem ca jucătorii să se gândească la mai multe situații mai mult decât au făcut-o,” a spus Beach. “Ne dorim o situație la care va trebui să reacționezi așa cum jocul ți-o va prezenta. Cu indiferent ce hartă îți va fi dată, indiferent de ce poziție de start vei avea, ceea ce înseamnă ca va trebui să ai anumiți lideri lângă tine.” Totul este proiectat să îți ofere campanii mult mai variate și cu mult mai multe posibilități de improvizație.

Civilization VI-650-80

Orasele sunt impartite in districte

În Civilization VI, fiecare tip de clădire este parte a unui district, și fiecare district poartă un alt nume. “Vei avea un campus, și acolo vor merge toate căutările tale — vei avea biblioteca ta, universitate și un laborator pentru cercetare.” Similar cu acestea, mai sunt zone militare, câmpuri industriale și porturi. “Există între 10 și 12 zone diferite în jurul orașului în care îți poți extinde activitatea,” a mai spus Beach, “și jucătorii au acum la dispoziția acest spațiu complex cu aspect de puzzle, unde vor putea decide încotro vor pleca districtele în jurul orașului. Acest lucru deveninind un lucru foarte mișto și distractiv pentru a crea și dezvolta un imperiu, aducând un strat de profunzime pe care nu l-am mai avut până acum.”

Plasarea districtelor este mai mult decât o alegere estetică. Unele zone din hartă vor aduce bonusuri pentru districte specifice. Munții sunt foarte buni pentru studiul cerului, așă că vor oferi bonusuri pentru un campus de știință. De asemenea sunt un loc foarte bun pentru închinare — oferind un impuls pentru credința ta. “Fiecare district are un loc bun pentru a crea și a dezvolta o zonă optimă. Vei încerca să administrezi foarte bine zonele în funcție de resursele dinsponibile. Totul va deveni un aspect distractiv de puzzle în speranța de a maximiza bonusurile.”

Fecare zonă din districte oferă informații. Uitându-te la districtele orașului îți vei da seama cu ușurință ce exact face acel oraș. Pe scurt, veți putea știi fiecare oraș către ce resursă este dedicat. Același lucru este valabil și pentru civilizațiile rivale. Din harta principală, veți putea identifica cu ușurință ce oraș să capturați sau să distrugeți și care ar putea paraliza producția inamicului.

Civilization VI-01-650-80

Cercetarea este mult mai activa

Spre deosebire de anteriorul Civilization, cercetarea nu se bazează doar pe producția de știință dezvoltată de civilizația ta. “Acum există lucruri cam pentru orice tehnologie disponibilă în joc, pe care le puteți face în joc astfel în cât să fiți împinși în această direcție,” a adăugat Beach. “Deci, dacă doriți să vă dezvoltați în direcția constructorilor pentru că doriți să vă construiți ziduri, mergeți în hartă și vă dezvoltați o carieră. Acsest lucru îi va învăța pe cetățenii orașului toate calitățile și deprinderile necesare devenirii de buni zidari.” Impreiul tău învață prin a face.

“Dacă vrei să îți construiești o flotă, în jocurile anterioare Civilization puteai să crecetezi toate tehnologiile necesare fără măcar să îți stabilești un oraș de-a lungul coastei. Aici vei primi un impuls semnificativ în ceea ce privește navigarea pe mări doar când îți vei dezvolta un oraș pe coastă. Puteți obține impulsuri suplimentare pentru dezvoltarea altor tehnologii navale prin crearea de bărci pentru pescuit sau prin începerea colectării de resurse navale.”

Unele impulsuri și bonusuri for fi disponibile doar pe bazate pe terenul din jurul tău. “Jucătorii vor trebui să se gândească prin: ‘look at this start position, this is a great one for me to push on horseback riding and develop a very mobile military. I’m going to push this direction and go through that part of the tree this time.'”

Civilization VI-640-360

Toti liderii AI au o agenda

Firaxis vrea ca diplomația să se simtă ca ceva mult mai dinamic, și să forțeze jucătorii să lucreze la peisajul politic din zbor. “Fiecare lider AI are o agenda istorică apropiată cu personalitatea lor istorică,” a spus Beach. “Am ales pentru fiecare dintre ei să aibă un stil de joc unic, dar adecvat pentru rolul de conducător al țării în istorie.”

Un lider poate fi fanatic în ideea de a se unui cu alte state și orașe. Acest lucru te va forța să iei o decizie: să te aliezi cu un oraș și să încerci să îți aduci un potențial prieten, sau poți concura cu un stat până la distrugere. “Trebuie să te adaptezi diferitelor personalități pe care le vei întâlni și să încerci să aflii ce îi face pe aceștia fericiți și ce îi enervează. Acest lucru variază de la un lider la altul, dându-i fecărei civilizații un simț foarte diferit.”

Bineînțeles, aceste trăsături istorice pot fi învățate de către jucător și aplicate în jocurile viitoare. Pentru a combate acest lucru, Firaxis ia trăsături care nu sunt legate istoric de lideri și le atribuie în secret la începutul fiecărui joc.“Trecând prin joc, poți descoperi aceste lucruri spionându-i sau prin încercarea de a descoperi mai multe secrete despre ei. O dată ce ai învățat aceste lucruri despre alți lideri, vei putea debloca pe deplin peisajul diplomatic.”

Civilization VI-650-365

Unitatile de sprijin pot fi incorporate in alte unitati

Civilization VI nu elimină regula din Civ 5, o unitate pe o zonă, dar Firaxis apelează din nou la unele restricții mai dure.“Un lucru pe care am vrut să îl facem a fost să ne asigurăm că veți putea lega unitățile împreună. În Civ 5, a fost greu să escortezi coloniștii tăi pe hartă din cauză că nu îi puteai lega de o unitate militară,” a spus Beach. În plus, armatele au fost probabil puțin cam prea împrăștiate. “Atunci când aveai nevoie să îți concentrezi forțele armate să cucerești un oraș, să aduci totul pe o o anumită zonă a fost o problemă la acel moment.”

Beach descrie unitățile de sprijin ca, “something that was part of your military force before, that really shouldn’t have had to take up a tile.” După cum sugerează și numele, este vorba de un echipament de sprijin: berbeci, tunuri de asediu, tunuri anti-tanc și tunuri anti-aeriene. “Toate chestiile ca echipamentele speciale pentru unitățile voastre. În Civ 5 trebuia să ai o zonă separată, dar am renunțat definitiv la aceasta.”

Modul Multiplayer nu va va lua toata ziua

“Acesta a fost un blestem al Civilization pentru existența modului multiplayer pentru o perioadă destul de lungă de timp – sesiunile pot fi foarte lungi,” a spus Beach. Pentru a combate acest lucru, Firaxis a implementat nu doar o viteză de joc mai mare pentru modul multiplayer, dar și scenarii specifice și victorii unice setate și dezvoltate pentru jocuri mai scurte. “Poți avea o sesiune [multiplayer] semnificativă cu un obiectiv foarte clar, și încercăm să îl setăm ca o sesiune de una sau două ore.”

De exemplu, o campanie ce pornește din Evul Mediu și merge până la sfârșitul Renașterii. De acolo, se adaugă o condiție specifică pentru victorie – de exemplu, jucătorul cu cea mai puternică orientare religioasă învinge. “Avem un sistem care poate rula condiții de felul acesta și fiecare dintre acestea pot fi un scenariu pentru un mod multiplayer pe care îl putem prezenta jucătorilor. Putem dezvolta rapid un pachet întreg de astfel de condiții pe care să le oferim mai apoi jucătorilor.” Astfel de scenarii nu vor fi exclusive pentru modurile multiplayer. Ele vor fi disponibile și pentru campaniile solo.

Civiliztion VI va fi lansat pe 21 octombrie 2016.

Ne poti urmari pe Twitter, ne poti adauga in cercul tau Google+ sau ne poti da like la pagina noastra de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutatile din diferitele domenii prezentate pe GamTech.ro

via: pcgamer

GamTech Staff Games. Music. Movies. Technology & others. Apple News!

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Close