Home GAMES Cel mai bun joc pentru iPhone in aceasta saptamana – INKS.|Review

Cel mai bun joc pentru iPhone in aceasta saptamana – INKS.|Review 9.4

128
0

Cel mai bun joc pentru iPhone in aceasta saptamana – INKS.|Review

Există câteva modalități prin care poți privi INKS. ultimul joc lansat de dezvoltatorul State Of Play. Pe de o parte, este o piesă de artă interactivă, care permite fiecărui jucător să creeze un desen unic bazat pe cum joacă acest joc. Pe de altă parte, este probabil cel mai convențional joc al celor de la State Of Play, întrucât este doar un joc de pinball la urma urmei. Acest gen de joc nu poate să aducă foarte multe lucruri noi, ținând cont de mecanica pe care se bazează, dar în ceea ce privește ideea în sine, INKS. poate fără doar și poate să fie pe coperta principală a unei reviste de jocuri. Orișicum, cred că trebuie să-l privești din prisma unei fuziuni a celor două lucruri, ca să vezi cu adevărat avantajele lui. Altfel, te învață mai mult de câteva lucruri despre cum să joci pinball și totul într-un mod foarte artistic.

Mai mult decât să fii într-o urmărire a unui scor cât mai mare sau să încerci să duci la bun sfârșit mai multe misiuni pe o placă, ca majoritatea altor jocuri de pinball, INKS. îți oferă 72 de stagii, fiecare dinte ele cu un design unic și foarte șic. Scopul fiecărui stagiu și implicit al tău, este să lovești fiecare țintă colorată, și cu fiecare punct pe care reușești să îl câștigi, o gaură se va deschide și stagiul va fi adus la bun sfârșit. Dacă reușești acest lucru într-un număr maxim de lovituri stabilite pentru fiecare stagiu, vei câștiga o stea din aur. Dacă tragi mai multe lovituri decât ar fi normal, vei pierde steaua, dar poți câștiga în continuare o medalie din aur. Dacă scapi bila în găurile din tablă, scorul tău se va degrada automat pentru fiecare bilă pierdută. Nu rămâi niciodată fără bile, dar după ce ratezi câteva bile, bila se va face complet neagră, lucru care va duce după sine la un nivel negru lăsat în urma ta. Pe măsură ce progresezi prin niveluri, noi obstacole vor vi introduse împreună cu  modele diferite de table de joc, forțându-te să tragi cât mai precis dacă vrei să câștigi o reputație cât mai bună. Nivelurie mai avansate i-au o oarecare înfățișare apropiată de un joc de puzzle, forțându-te să joci cu o atenție deosebită pentru a găsi căile cele mai precise pe care să trimiți apoi bila.

INKS.-screenshots

Mecanismul principal al jocului este, că atunci când lovești țintele colorate din acestea vor exploda vopsele. Explozia și implicit pata de vopsea, este la fel de mare ca și lovitura pe care reușești tu să o imprimi bilei care va lovi ținta. Dacă bila trece peste acele pete de vopsea, se va colora automat, lăsând în urma ei dâre de vopsea colorate care vor rămâne vizibile un timp. Prin aceste efecte, placa se va transforma rapid într-un tablou unic, abstract. Nu doar că este frumos de observat, dar de asemenea servește și ca un scop practic. Acele linii trasate de bilă sunt foarte bune de urmărit pentru că vei ști exact ce traseu va avea bila dacă lovești în același loc. Este interesant că poți să faci puțină ordine în acest haos pe care, uneori, jocul de pinball îți lasă impresia că îl face.

Dacă INKS. este considerat un antrenor pentru alte jocuri de pinball, atunci cu siguranță acesta este unul chiar foarte bun. Unele table de joc sunt destul de întortochiate, dar o dată ce ai înțeles toate micile trucuri din ele, te vei întreba cum de nu ți-ai dat seama mai repede și cum de ai putut să le ratezi. Marea majoritate a acestor trucuri sunt unelte de bază într-un joc de pinball pentru cei mai înrăiți jucători/fani ai acestui tip de joc, dar chiar și așa, acest tip de jucători pot găsi și simți în INKS. ca un fel de tutorial lung pentru mecanicile pe care le cunoșteau deja. Acum, dacă ești acel tip de persoană care joacă un joc de pinball din plăcere, lovind cu grijă bila cu acele palete, vei alege cu siguranță acest joc, și îl vei îndrăgi și te vei simți foarte bine jucându-l. Nivelurile cele mai avansate îți vor da ceva bătăi de cap, indiferent că ești un jucător începător sau un avansat, dar liniile pe care bila ți le va lăsa te vor ajuta să reușești să le finalizezi cu succes, chiar dacă nu din prima încercare. Fizica jocului este destul de bună și poate consideri că deții controlul bilei întru toul, dar să nu fii surprins când vei vedea că bila ți-a scăpat printre palete, fără ca măcar să fi realizat acest lucru, dar în general, sunt aproape sigur că majoritatea oamenilor nu vor observa aceste mici defecțiuni.

screen480x480-4INKS. se sprijină foarte mult pe prezentarea sa care o diferențiază de restul. Din fericire, State Of Play a făcut o trabă fantastică combinând efecte vizuale curate, atractive și cu efecte audio plasate acolo unde trebuie. Nu există o muzică specifică — un soundtrack — dar lovind diferitele ținte și bumpere care se află pe placa de joc, veți observa că diferite sunete interesante și plăcute se vor auzi. Interfața utilizatorului este ceva specific dezvoltatorului, cu un aspect minimalist dar care acoperă totul suficient de clar și bine. Costul acestor efecte vizuale drăguțe vin împreună cu cât de repede acest joc îți va stoarce bateria telefonului. Acest joc este din genul acela de joc care îți va încălzi dublu decât normal telefonul, pentru că nu te vei mai putea opri din a-l juca.

Jocul de bază include trei pachede cu 24 de niveluri fiecare, însumând un total de 72 de niveluri. Există în plus încâ două pachete adiționale a câte 24 de niveluri fiecare, ce pot fi achiziționat din joc pentru 0,99 € fiecare. Puteți vedea că în partea din sus a acestor pachete sunt disponibile niște credite ce au o diferită valoare. Aceste credite sunt folosite pentru a cumpăra power-ups, și în afară de cele 100 de credite pe care jocul ți le oferă inițial, nu am găsit nici o metodă pentru a mai screen480x480-3câștiga în plus în joc. Aceste power-ups includ un blocaj între palete, astfel că nu mai poți scăpa bila din tabla de joc, un mod slow-motion care face ca bila să se miște mult mai încet, ajutându-te să o ghidezi și să anticipezi mai bine următoarea tragere. Nici unul dintre aceste power-ups nu sunt necesare pentru a finaliza un nivel, atât doar că te vor ajuta să căștigi unele achievements-uri în joc, dacă nu le poți câștiga sau obține în mod normal. După ce ai reușit să finalizezi toate cele 72 de niveluri pe care ți le oferă jocul inițial, cu siguranță merită cei 0,99 € pentru celelalte două pachete suplimentare, pentru a-ți continua aventura începută.

INKS. este un joc inteligent pe una dintre cele mai vechi concepte din domeniul jocurilor electronice. Majoritatea chestiilor inteligente vin prin efectele vizuale, dar și prin faptul că poți să joci un joc de pinball fără a încerca să faci un scor cât mai mare. Design-ul și grafica nivelurilor este superbă. Placa de joc poate arăta la final foarte bine, un desen simplu și abstract, mai ales dacă joci pe un joc cât mai scurt posibil. Știi că poți să termini nivelul cu foarte multe lovituri, dar atunci lucrurile se schimbă puțin și probabil că vei prefera să îți storci puțin creierul și să gândești mai mult despre unde și cum vei lovi. Fanii și cei mai înrăiți jucători de pinball probabil că vor fi puțin plictisiți de aceste tehnici rudimentare de învățare, dar dincolo de acest grup, cred că majoritatea vor găsi în INKS. un joc cu adevărat provocator, interesant și chiar familiar.

1,99 € –  App Store

Ne poti urmari pe Twitter, ne poti adauga in cercul tau Google+ sau ne poti da like la pagina noastra de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutatile din diferitele domenii prezentate pe GamTech.ro

INKS. Review

9.4

Fanii și cei mai înrăiți jucători de pinball probabil că vor fi puțin plictisiți de aceste tehnici rudimentare de învățare, dar dincolo de acest grup, cred că majoritatea vor găsi în INKS. un joc cu adevărat provocator, interesant și chiar familiar.

Grafica9.5
Gameplay9.5
Replay9.5