Home AUTO Audi RS6 – Performanta si 600 de cai putere!

Audi RS6 – Performanta si 600 de cai putere!

audirs6avant_006
audirs6avant_005
audirs6avant_004
audirs6avant_003
audirs6avant_002
audirs6avant_001
66
0

Audi RS6 – Performanta si 600 de cai putere!

Un break puternic, care aproape nu are nevoie de prezentare fiindcă pe spatele lui are marcate literele ce-l scot din tipar. RS6 înseamnă performanță și înseamnă Audi, indiferent dacă te uiți la cele patru cercuri sau îți sar în ochi doar cele trei caractere.

Cum spuneam, acesta este un break, și un break superb și puternic care aduce un plus de doar 45 de cai putere, adică un total de 597 cai putere, față de fratele lui Audi RS Avant standard care are numai 552 cai putere. Spuneam doar… dar când te gândești că aceiași căluți îi are și Ferrari 458 Speciale, îți dai seama că sunt foarte mulți și că poate concura fără probleme cu acest Ferarri.

Ce face cu cei 597 cai putere?

Exprimat doar în cifre, Audi spune ca are nevoie de doar 3,5 secunde pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h, cu 0,2 secunde mai puțin decât versiunea standard. Iar dacă opezi pentru pachetul cu frâne carbon-ceramic vei primi în schimb o limitare de viteză ce se va opri la 300 km/h — și chiar că este limitat, nu ești liber la domnie.

Probabil că Audi va vinde această mașină mai mult spre clienții loiali ai mărcii, care probabil au avut o versiune standard înainte și au condus-o pentru un timp. Și foarte mulți proprietari de RS6 sunt în general loiali acesti versiuni de Audi

Deci, merita banii?

Mașina costa 110.254 euro, mai mult cu aproape 9000 de euro față de versiunea standard a RS6, dar dacă ai avut un RS6 standard, vei simți că acesta este mai rapid. Este mult mai bună decât ce oferă rivalii ei, nu doar din cauza accelerației magnetice — care poate fi acționată într-un termen foarte scurt din orice poziție— ci pentru că vine cu un sunet carismatic, dar nu spre antisocial.

Forțele dezvoltate de motor sunt jucate cu ușurință, mulțumită unei tracțiuni deosebite. Uneori direcția pare amorțită, dar dacă nu ceri imposibilul într-un ac de păr, se evită cu determinare orice subvirare. Stabilește frumos un colț de intrare într-un viraj, stoarce pedala, și te va echilibra și te va scoate frumos de parcă ai fost plasați pe o șină de cale ferată.

Stie sa fie si civilizata

Și este. Dacă te calmezi, așa procedează și motorul, toarce departe pașnic și zgărie puțin la schimbarea vitezelor. Dar îți oferă o călătorie fermă și lipsită de greutate. O plăcere să stai în scaunele din piele aleasă bine și cusători detaliate, spațiu mare în cabină așa cum ne-a obișnuit Audi la această serie, să nu ai senzația de strâmt atunci când viteza urcă foarte repede, dar și o grămadă de detalii din fibră de carbon, ca să nu uiți că orișicând ai nevoie, cu o scurtă atingere a pedalei de accelerație ajungi ușor la 300 km/h.

Concluzie

Indiferent, este o mașină foarte utilă. Foarte ușor de acomodat, și foarte rapidă indiferent de condiții. Dacă ar trebui să mergi împreună cu familia ta și foarte mul bagaj undeva, repede, într-o noapte întunecată, umedă și alunecoasă, cu siguranță această mașină ar fi cea mai potrivită pentru situația descrisă.

Ne poti urmari pe Twitter, ne poti adauga in cercul tau Google+ sau ne poti da like la pagina noastra de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutatile din diferitele domenii prezentate pe GamTech.ro

tags:
GamTech Staff Games. Music. Movies. Technology & others. Apple News!

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Close