Home GAMES Cel mai bun joc pentru iPhone in aceasta saptamana – The Little Prince – Bubble Pop Journey |Review

Cel mai bun joc pentru iPhone in aceasta saptamana – The Little Prince – Bubble Pop Journey |Review 8.8

59
0

Cel mai bun joc pentru iPhone in aceasta saptamana – The Little Prince – Bubble Pop Journey |Review

Mai tot timpul aveți nevoie de un joc simplu dar provocator, pe care să îl jucați ori atunci când mergeți spre muncă cu un mijloc de transport, ori într-o duminica relexantă sau altă zi liberă. The Little Prince – Bubble Pop Journey (free) este un joc pentru iOS, un puzzle care implică trei bile de aceeași culoare pentru a le putea elimina. Jocul este bazat pe filmul, The Little Prince, care este o adaptare a celebrei cărți a lui Antoine de Saint Exupéry. În film, mama îi impune niște regul foarte stricte fiicei sale, astfel în cât ea să poată trece examenul de admitere care o va ajuta să intre într-o școală de prestigiu.

Jocul The Little Prince îți perite să te joci cu personajele din film și nu îți este impusă nici o regulă. Este pur și simplu un shooter de baloane, care, cu puțină acuratețe și răbdare îți permite, ca jucător, să progresezi și să înaintezi prin niveluri. Sunt 150 de niveluri care trec prin nouă scene frumoase și diferite, din deșert spre verdeață, și prin vecinătatea micuței fetițe. Jocul este pentru toate vârstele, și este ușor și distractiv de jucat. Primele două niveluri încep prin simpla tragere a baloanelor pentru a potrivi trei sau mai multe de aceeași culoare, pentru a le elimina. IMG_0003Eliminarea baloanelor te ajută să aduni puncte și să treci cu un pas mai înainte spre a completa nivelul. O dată ce ai început să înaintezi prin niveluri, dificultatea crește puțin câte puțin, astfel că vei fi nevoit să trimiți baloanele cu ajutorul peretelui pentru a ajunge în locul dorit, astfel intră în joc și acuratețea. Provocările variază de la nivel la nivel. Timp de un minut trebuie să eliberezi stelele, în timp ce în următorul nivel poți să ai doar un număr limitat de trageri pentru a termina un nivel. Ai cinci vieți cu care poți lucra; dacă nu reușești să finalizezi un nivel vei pierde automat o viață. Dacă pierzi toate cele cinci viețile, vei fi nevoit să aștepți 30 de minute pentru a prmi o altă viață (aici intră în joc răbdarea), sau poți să transformi stelele pe care le-ai câștigat în diferite niveluri, în vieți. IMG_0004O altă metodă este să te uiți la videoclipuri, care, cel mai probabil, sunt reclame.

Jocul The Little Prince este vibrant și distractiv. Grafica este foarte bine realizată pentru un joc gratuit și îți este garantat un număr foarte mare de ore în care poți să joci acest joc până să îl finalizezi. Aveți posibilitatea să obțineți diferite power ups-uri și alte caracteristici diferite care îi vor da balonului vostru un impuls suplimentar.

IMG_0002Cum spuneam, jocul îți oferă ore foarte multe de jucat ceea ce este foarte bine, pentru că este întradevăr distractiv și crează dependență. Imi place că este gratuit și nu trebuie să cheltuiești alți bani cum sunt multe alte jocuri de genul in-app purchase. E fain și că poți să îți inviți prietenii să joace prin Facebook(să nu abuzezi însă de acest lucru că te poți trezi fără ei 🙂 ).

Ce nu îmi place este faptul că trebui să aștepți în cazul în care rămâi fără vieți și fără stele. Și sper să nu se adauge in-app purchase în joc, deoarece unii dintre dezvoltatori spuneau ceva de o astfel de opțiune în viitoarele actualizări. Vom vedea.

Dacă vrei un joc cu care să îți menții copii ocupați mai multe ore, sau chiar să îți petreci din timpul tău liber jucând ceva distractiv, The Little Prince – Bubble Pop Journey este alegerea potrivită. Te vei simți cufundat într-o lume 3D magnifică, cu culori frumoase.

Free –  App Store

Ne poti urmari pe Twitter, ne poti adauga in cercul tau Google+ sau ne poti da like la pagina noastra de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutatile din diferitele domenii prezentate pe GamTech.ro

The Little Prince - Bubble Pop Journey Review

8.8

Dacă vrei un joc cu care să îți menții copii ocupați mai multe ore, sau chiar să îți petreci din timpul tău liber jucând ceva distractiv, The Little Prince - Bubble Pop Journey este alegerea potrivită. Te vei simți cufundat într-o lume 3D magnifică, cu culori frumoase.

Grafica9.0
Gameplay9.0
Replay9.5