Home APPLE O Serie de Reclame pentru “Apple Watch” ii arata Acestuia Super-Puterile

O Serie de Reclame pentru “Apple Watch” ii arata Acestuia Super-Puterile

O Serie de Reclame pentru “Apple Watch” ii arata Acestuia Super-Puterile
28
0

O Serie de Reclame pentru “Apple Watch” ii arata Acestuia Super-Puterile

Producătorul ceasului smart Apple Watch (Watch), a lansat o serie de reclame care acoperă absolut tot ce poate să facă acest mic dispozitiv. Ca să fie reclamele complete, în stilul caracteristic Apple, au fost adăugate și câteva staruri care să prezite aceste trucuri ale lui Apple Watch. Ca să fie și mai deosebite, aceste reclame au loc într-o ambianță minimă, cu fundaluri colorate. Seamănă cu acele reclame de mai demult pentru iPod.

Aniversarea deja celebrului Apple Watch se apropie cu pași repezi. Mai sunt doar câteva săptămâni până acesta își va sărbători primul anișor, așa că echipa din Coupertino a făcut aceste reclame ca motiv de celebrare. Cu toate acestea, ultimele raporturi pe care Apple le-a dezvăluit legate de vânzările Apple Watch, rezultă o scădere de 25 de procente în acest de-al doilea an de când este pe piață. Probabil că reclamele vin și în ideea de a arăta oamenilor ce chestii poate să facă acest smartwatch, stârnind din nou interesul clienților.

Apple Watch: ‘Row(Canotaj)’

Canotajul poate fi un exercițiu foarte bun pentru fitness, dar în același timp este și unul dintre cele mai istovitoare exerciții pe care le poți face. De aceasta este și o alegere pentru o reclamă Apple Watch, arătând cum device-ul te încurajează și te împinge până la limita maximă.

Vedem cum femeia decide — pe bună dreptate — că a făcut suficient exercițiu pe mașina de canotaj, dar ceasul ei Apple Watch o notifică și îi reamintește că a ajuns abia la mijloc.

Apple Watch: ‘Chase(Urmarire)’

Alergarea nu este nici ea o disciplină tocmai plăcută, dar are mai mult spațiu pentru o concurență decât are canotajul staționar. Acest lucru poate să aibă o atracție mai mare pentru unii oameni. Se pare că acest lucru funcționează în cazul lui Nick Jonas care foloește o aplicație third-party numită Argus pentru a concura direct cu fratele său Joe.

Apple Watch: ‘Find(Gaseste)’

În această reclamă o putem vedea pe actrița Chloë Sevigny, arătându-ne una dintre cele mai tari lucruri pe care Apple Watch le poate face. Cu o simplă glisare în sus pe ecran, acesta vă va afișa un buton mare care dacă îl apăsați va face ca telefonul să plângă pentru a fi salvat în cazul în care l-ați pierdut. 

Apple Watch: ‘Swap(Schimba)’

Reclama pentru Apple Watch numită “Swap,” ne arată cât de simplu și ușor se schimbă curelele și fețele ceasului în funcție de anumite ocazii. Muzicianul Jon Batiste știe că dacă Quincy Jones spune că petrecerea din această seară nu este ceva fancy, ar trebui probabil să îl asculte.

Apple Watch: ‘Golf’

Reclama “Golf” este probabil cea mai stranie din acest set de reclame pentru Apple Watch. În această reclamă il putem vedea pe muzicianul Alice Cooper jucând puțin golf și urmărindu-și ținta. Rock-erul pare destul de caraghios imbrăcat cuacei pantaloni, și se concentrează să își depășească limita pe un cover după o piesă celebră a celor de la Dire Straits “Walk of Life.”

Apple Watch: ‘Surprise(Surpriza)’

Reclama “Surprise” este despre cum poți folosi Apple Watch-ul tău pentru a controla luminile inteligente și compatibile cu sistemul automat al companiei, HomeKit. Smartwatch-ul este bun pentru a primi ultimele informații înainte de pornirea petrecerii surpriză — și speriindu-vă prietenii care nu știu că dețineți în casă lumini extraordinare, parcă din viitor.

Apple Watch: ‘Rain(Ploaia)’

Reclama “Rain” pentru Apple Watch ne arată o altă chestie tare pe care o putem face cu acesta, ajutați de aplicația Dark Sky, și care ne poate informa cu o precizie la minut, când va începe sau când se va opri ploaia. Întradevăr aceasta este o informație super utilă pe care ar trebui să o avem cu toții la îndemână.

Apple Watch: ‘Climb(Catarare)’

Ultima din acest set de reclame Apple pentru Apple Watch se încadrează în aceeași categorie cu canotajul și alergarea. Știm că Apple este un mare promotor când vine vorba despre sport și sănătate, iar prin reclama “Climb” putem vedea abilitatea aplicației Workouts de a ne da informații în timp real despre ritmul nostru cardiac. Această caracteristică ne indică tot timpul ritmul pe care îl avem, dacă împingem suficient pentru a tinge ceea ce ne-am propus, sau dacă inima bate atât de tare în cât ne putem lua zborul.

Ne poti urmari pe Twitter, ne poti adauga in cercul tau Google+ sau ne poti da like la pagina noastra de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutatile din diferitele domenii prezentate pe GamTech.ro

GamTech Staff Games. Music. Movies. Technology & others. Apple News!

Leave a Reply

Close