Home APPS Cele Mai Bune 6 Aplicatii Pentru iPhone si iPad Pentru Fiecare PROJECT MANAGER

Cele Mai Bune 6 Aplicatii Pentru iPhone si iPad Pentru Fiecare PROJECT MANAGER

Cele Mai Bune 6 Aplicatii Pentru iPhone si iPad Pentru Fiecare PROJECT MANAGER
1.15K
0

Cele Mai Bune 6 Aplicatii Pentru iPhone si iPad Pentru Fiecare PROJECT MANAGER

Tot ce ține de managementul de proiect poate să te copleșească foarte repede, în special dacă jonglezi cu multiple inițiative și deadline-uri în același timp. De la păstrarea echipei pe drumul cel bun la o bună comunicare și o planificare corectă între tine și clientul tău — pentru toate acestea există foarte multe aplicații în App Store, special concepute pentru managerii de proiecte, astfel în cât să te ajute să abordezi chiar și cele mai dificile sarcini.

Dacă folosești un iPhone sau un iPad pentru a te ajuta să-ți coordonezi echipa și să ții fiecare proiect în cea mai bună mișcare, atunci cu siguranță trebuie să încerci una din cele 6 aplicații pe care ți le vom prezenta în cele ce urmează.

1. Trello

screenshot de Adrian Benea/GamTech.ro
Trello poate funcționa ca un board pentru idei, ca un SCRUM board sau în multe alte feluri.

Trello poate fi considerată o unealtă de inspirație în ceea ce înseamnă fluxul de lurcu. O poți folosi aproape pentru orice, de la idei de brainstorming împărtășite cu colegii la planificarea editorialelor și la publicarea programelor. Poate fi folosit în mult mai multe moduri creative; ca un help desk de mai multe feluri astfel în cât partea de IT de exemplu să poată comunica mult mai eficient cu alte departamente cu privire la nevoile lor. Dacă cineva observa o problemă la un site spre exemplu, adaugă foarte ușor un card în Trello spre partea de IT și o atribuie și webmaster-ului. Apoi pot comunica prin comentarii și chiar pot adăuga imagini, termene limită și alți membri. Prin acest mod, minimizănd cantitatea de email-uri pentru toată lumea.

Singura problemă (am putea spune) pentru Trello, este lipsa unui calendar pe care să îl poți vizualiza în variantele de mobil. Indiferent, este o unealtă care poate fi o parte vitală în ceea ce înseamnă procesul de planificare al fiecărui project manager.


 

2. Todoist

screenshot de Adrian Benea/GamTech.ro
Todoist este puternică dar simplă în același timp, ceea ce o face un candidat excelent pentru gestionarea mai multor proiecte în același timp.

Te poți baza pe Todoist atunci când vine vorba de alimentarea constantă de sarcini ce trebuie terminate zi de zi. Poți de asemenea să ții liste comune cu angajații tăi sau chiar cu clienții sau colaboratorii tăi. Indiferent daca ești un project manager sau doar îți place să îți planifici lucrurile foarte bine.

Poate fi folosită în proiecte de consultanță, în care atât clienții căt și întreprinzătorii pot sa își creeze liste și sarcini cu Todoist și le poți împărtăși unii cu ceilalți, și pot chiar comenta și primi răspuns înapoi pe o listă sau mai multe create. În acest mod nu mai ești nevoit să urmărești informațiile în mai multe locuri diferite. De asemenea cei cu care colaborezi pot vedea în timp real cum duci sarcinile care țin de tine la bun sfârșit, dându-le o pace sufletească știind și văzând ca te încadrezi în timp și că lucrurile decurg conform planului.

Todoist este o aplicație universală, atât pentru iPhone cât și pentru iPad. Există o aplcație disponibilă și pentru Mac în Mac App Store. În timp ce toate versiunile de Todoist pot fi descărcate și utilizate în mod gratuit, poți opta pentru o versiune premium ce costa 29 de dolari pe an. Pentru acest abonament, primești push notificațions mult mai rafinate, notițe, o opțiune mai bună de etichetare, flitre, posibiltatea de a uploada fișiere și multe altele.


3. Google Drive

screenshot de Adrian Benea/GamTech.ro
Google Drive este poate cea mai bună variantă când vine vorba de o colaborare bazată pe documente.

Atunci când presiunea fișierelor ce se învârt într-un cerc în care acestea trebuie editate/reeditate și împărtășite rapid cu ceilalți, implementarea Google este absolut fenomenală și chiar poate fi un rival pentru oricare alt serviciu de acest gen. Poți vedea fiecare modificare ce se aplică live, poți vedea orice revizuire, poți să te întorci la o versiune anterioară, poți restricționa accesul, poți împărtăși link-uri și multe altele.

Poți să monitorizezi foarte bine toate documentele cu partenerii tăi, poți să urmărești progresul unui site în curs de dezvoltare, sau poți să monitorizezi cheltuielile și veniturile lunare pentru proprietarii proiectelor tale, și chiar te poți baza pe Google Drive pentru acest lucru.

In afară de instalarea aplicației Google Drive, poți de asemenea să instalezi SheetsDocs și Slides. De acolo, Google Drive va acționa ca un hub pentru toate cele trei. Poți să ascunzi documentele în folderele din ecranul principal și să îi permiți mai apoi lui Google Drive să îți trimită notificări la ce modificări au fost aduse deocumentelor, poți primi invitații și chiar să ajungi rapid la diferite documente din aplicația respectivă.


4. Slack

screenshot de Adrian Benea/GamTech.ro
Când vine vorba de comunicarea cu echipa, Slack nu poate fi întrecut.

 

Slack este aplicație cu adevărat puternică când vine vorba de comunicarea efectivă cu echipa ta. Aceasta este o aplicație gratuită și perfectă pentru o echipă sau mai multe, și costă bani doar dacă ai nevoie de un spațiu de stocare mai mare, de menținerea unui istoric nelimitat pentru mesajele tale, sau alte câteva integrări premium.

Când vine vorba de coordonarea mai multor echipe, poți ca pentru fiecare dintre acestea să creezi camere separate și canale private pentru a comunica cu diferite grupuri. Slack suportă încărcarea de fișiere și împărtășirea și integrarea acestora cu alte aplicații cum ar fi Trello, Twitter sau multe altele. De exemplu, poți să îți creezi și să îți setezi un canal social în Slack și nu vei mai fi nevoit să cauți nicăieri altundeva răspunsurile primite pe Twitter. Poți de asemenea să vezi daca s-a întâmplat ceva cu articol postat automat pe o rețea de socializare și acesta nu a făcut ca să se întâmple ceva pentru o perioadă mai lungă de timp.

Slack are foarte multe utilizări valoroase pentru echipe (și nu numai), și nu cred că ar trebui ratat de nici unul dintre voi. Serios, încercați-l. Ve-ți fericiți că a-ți facut-o.


5. OmniPlan

screenshot de Adrian Benea/GamTech.ro
Pentru poriecte ce au în mișcare o grămadă de parți ce depind una de cealaltă, nimic nu se compară cu Omniplan și eficiența ce ti-o oferă această aplicație.

OmniPlan și majoritatea dintre produsele oferite de familia OmniFocus, sunt poate cele mai de top și mai bine văzute aplicații când vine vorba de productivitate.

De exemplu, oricând lucrezi la un proiect care este foarte sensibil la timp și conține o grămadă de părți ce se află în mișcare și depind una de cealaltă, OmniPlan îți oferă un mod incredibil de detaliere pentru a mapa sarcinile complete. Aceasta te ajută să vezi orice blocaj sau potențial dezastru înainte ca acesta să se întâmple.

OmniPlan te ajută să îți organizezi mai bine resursele și să stabilești așteptările clientului într-un mod corespunzător. Nu există ceva mai penibil și mai rău decât să recunoști unui client că ai făcut o greșeală sau că ai subestimat grav un buget licitat sau o perioada de timp greșită pentru un proiect. Poți scăpa de acestă situație doar cu ajutorul aplicației OmniPlan.

OmniPlan nu este o aplicație gratuită și poate părea chiar scumpă, dar dacă întradevăr iei în coniderare ceea ce oferă și cunoști sau ai auzit de ce poate oferi familia OmniFocus, atunci prețul ți se va părea potrivit.

  • OmniPlan 3 pentru iOS – 74,99 € – Download
  • OmniPlan 3 pentru Mac – 149,99 € – Download

6. Hours

screenshot de Adrian Benea/GamTech.ro
Pentru un project manager sau un freelancer, timpul este resursa cea mai valoroasa. Hours te ajută să îți menții drumul corect și să identifici poiectele problemă la care petreci cel mai mult timp.

Ca un consultant freelancer, îți poți petrece foarte mult timp jonglând cu diferite poiecte pentru o mulțime de clienți. Probabil vei realiza că va trebui să aloci din timpul tău pentru licitații și pentru așteptările clienților, cât și câți bani ai făcut pe diferitele proiecte.

Dacă vei începe să folosești Hours vei putea înțelege mai bine unde îți petreci mai mult din timpul tău comparat cu unde ar tebui să îți petreci mai mult timp. De exemplu, poți petrece mai mult timp de cât ai anticipat inițial pe un proiect al unui client, care ar putea să îți încurce destul de rău socotelile. Nu este bine. și nu este ușor și plăcut să te întorci la acel client și să ceri mai mulți bani de cât inițial.

Hours te va ajuta să îți dai seama cât timp vei avea nevoie pentru diferite tipuri de proiecte și sarcini. Acest lucru te va ajuta să îți dai seama și să fii mult mai precis în deciziile luate, și să aloci mai puțin timp pentru poiectele care nu îți aduc așa de mulți bani.

Atunci când gestionați un proiect, timpul ar trebui tratat ca resursa cea mai valoroasă. Hours te poate ajuta să-ți petreci timpul acolo unde întradevăr ar trebui.

Ne poti urmari pe Twitter, ne poti adauga in cercul tau Google+ sau ne poti da like la pagina noastra de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutatile din diferitele domenii prezentate pe GamTech.ro

GamTech Staff Games. Music. Movies. Technology & others. Apple News!

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Close