Cum sa nu faci reclama unui produs – Microsoft Surface Book

0
21

Microsoft aduce prin al său Surface Book, cea mai bună combinație dintre o tabletă și un laptop ce o poți găsi la ora acutală pe piață.

Când Apple a decis sa lanseze un iPad care sa poată inlocui un laptop, Microsoft a venit pe piață cu un hibrid. Perfect de acord. Este cea mai bună variantă pe care o poți alege dacă vrei sa le împaci pe amândouă, dar ca să îți prezinți produsul denigrând o altă companie… de fapt se poartă.

Da, se poarta, pentru că și Samsung a procedat la fel cu diferite telefoane pe care le-a lansat si ale căror reclame denigrau iPhone-urile celor de la Apple. Acest lucru nu a scăzut vânzarile companiei Apple și sunt aproape convins că nimeni nu poate să ii tragă in jos prin astfel de reclame, atâta timp cât un client este mulțumit de produsul ales. Fiecare cumpărator alege ce i se potrivește și poate să facă singur o diferență intre un produs bun și altul mai puțin bun, nu musai printr-o reclamă împotriva unui alt produs concurent.

Știu că probabil este o strategie de marketing ca lumea să țină minte Surface Book prin această reclamă, și că atacând concurența poți uneori sa câștigi teren. Dar, din nou un dar, printr-un produs bun, așa cum este întradevăr Surface Book, este suficient să iți faci o reclamă buna (mai ales ca vii deja cu o variantă imbunatățită a unui Surface deja existent pe piață) și să prezinți ce ai adus nou produsului tău fața de celălalt existent pe piață. Iar dacă cumparătorul produsului anterior a fost cu adevărat mulțumit de produsul pe care l-a achiziționat, cu siguranță incearcă să treacă la un produs mai bun, dacă i se ofera șansa.

Pâna produsul va fi lansat pe piață, noi urmărim reclama celor de la Microsoft pentru Surface Book, un produs care se vrea mult mai bun de cat ce au pe piata în acest moment și care poate concura fară doar și poate cu tableta celor de la Apple, iPad Pro.

Ne poti urmari pe Twitter, ne poti adauga in cercul tau Google+ sau ne poti da like la pagina noastra de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutatile din diferitele domenii prezentate pe GamTech.ro

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.