Home VIDEO GAMES ACTION Mass Effect Andromeda – 5 Motive Pentru Care ar Trebui Încercat

Mass Effect Andromeda – 5 Motive Pentru Care ar Trebui Încercat

Mass Effect Andromeda – 5 Motive Pentru Care ar Trebui Încercat
45
0

Mass Effect Andromeda – 5 Motive Pentru Care ar Trebui Încercat

Mass Effect Adromeda a fost subiect de știri în ultimele săptămâni pe mai toate site-urile de specialitate. Multe dintre articole critică jocul sau mai bine zis efortul companiei Bioware, și de multe ori pe bună dreptate. În timp ce unele articole și videoclipuri demonstrează că jocul nu este ceea ce ne-am fi așteptat de la un producător cu experiență în RPG-uri, lunându-l per ansambul, jocul nu este chiar atât de prost pe cum se spune. De aceea, astăzi vă voi prezenta motivele pentru care merită să treceți peste comentariile răutăcioase și să îi dați o șansă jocului Mass Effect Andromeda. Jocul merită încercat, fără doar și poate, mai ales dacă ești un fan al seriei, dar să începem cu începutul.

Explorarea

În primul rând merită apreciat cuvântul celor de la Bioware, care au spus că se vor întoarce la stilul de explorare ME1 și și-au respectat promisiunea, mai mult de atât, au reușit să îmbunătățească semnificativ sistemul original. Așadar, în Mass Effect Andromeda nu vom mai întâlni planete cu ținuturi întinse și sterpe, ci mai degrabă lumi întinse complicate, pline de animale sălbatice extraterestre, formațiuni naturale și activități secundare. Prin acest fel, explorarea a devenit o parte foarte interesantă în Mass Effect Andromeda, plină de satisfacții.

A fost reintrodus și un vehicul de terent cu care se pot explora aceste ținuturi, iar spre deosebire de Mako, noul vehicul Nomad este mult mai ușor de controlat și mai receptiv. În plus, Nomad poate fi îmbunătățit printr-o varietate de upgrade-uri. În ceea ce privește explorarea, noul instrumet de scanare mecanic este o unealtă extraodinară ce poate fi folosită cu succes pentru a descopri secretele ascune împrăștiate peste tot în joc. În timp ce Nexus și chiar Tempest pot fi plictisitoare la un moment dat, Mass Effect Andromeda se descurcă extraodinar atunci când aterizezi pe o planetă și începi să o explorezi.

Mediul înconjurător

În materie de natură și viață, Mass Effect Andromeda este fără doar și poate unul dintre cele mai bune jocuri disponibile pe piață. În timp ce unele caractere ar fi putut primi mai multă atenție din partea dezvoltatorului, mediile înconjurătoare sunt în cea mai mare parte absolut uimitoare. De la deșerturi la pădurile luxuriante și la tot spațiul dintre planetele din Mass Effect Andromeda, totul arată foarte bine și oferă într-un mod corespunzător senația de necunoscut și dorința de a fi explorate. Toate acestea sunt posibile muțumită activării engine-ului Frostbite.

Am putut vedea de ce e capabil engine-ul EA în jocuri ca Battlefield 1, Star Wars Battlefront și chiar în Dragon Age: Inquisition, într-o anumită măsură. Toate aceste jocuri au fost adesea criticate pentru că au anumite probleme, dar cred că putem fi de acord că imaginile și grafica nu au făcut niciodată subiectul acestor critici. Este inutil să spun, că același lucru se întmplă și cu Mass Effect Andromeda, care este cu un pas înainte, oferind o varietate de lucruri când vine vorba de mediul înconjurător. O parte dintre acestea sunt detaliile din aproape fiecare panetă, care practic sunt lumi deschise în care vă veți trezi că ați petrecut foarte multe ore doar privind și admirând locurile ce vă înconjoară, pentru că totul arată foarte bine. Cu toate acestea, nu vă uitați prea de aproape la oamenii întâlniți ici colo, pentru că atunci lucrurile par să ia o cu totul altă direcție.

Lupte

Încă de la Mass Effect 2 lucrurile au început să devină tot mai clare, că seria se va muta încet dar sigur de la un gen RPG la un joc mai mult de acțiune. Acest trent a continuat și în Mass Effect 3, iar acum în Mass Effect Andromeda, care poate sau nu să fie un lucru bun, depinde de cât de mult vă plac jocurile de acțiune. Vestea bună totuși, este că sistemul de luptă a fost îmbunătățit considerabil față de originalul din serie și gunplay-ul se simte acum extrem de fluid și se parcurge rapid. Fără să exagerez, Andromeda oferă cel mai bun sistem de lupte dintre toate jocurile Mass Effect și asta în mică parte datorită sistemului de acoperire refăcut. Dezvoltatorii au dat la oparte tot ce era enervat din jocurile anterioare și au înlocuit totul cu un sistem mult mai natural și mai receptiv.

Au fost adăugate jatpack-uri pentru a face luptele și mai dinamice. O schimbare destul de mare față de jocurile anterioare Mass Effect, care s-au simțit mult mai tactice dar și mai restrictive în același timp. Acum Mass Effect Andromeda este caracterizat prin mobilitate și ca rezultat, luptele oferă o satisfacție mult mai mare decât în trecut. În plus, acum sunt disponibile și mai multe arme în joc, cu puteri si funcții diferite. Din păcate însă, echipa voastră de luptă nu mai poate fi folosită la fel de bine ca în trecut, deci nu prea vă mai puteți baza la fel de mult pe aceștia, dar contează prea puțin, pentru că atâta timp cât caracterul personal devine din ce în ce mai puternic, problemele le puteți rezolva aproape în întregime singuri.

Crafting

Acest aspect poate aduce puțină controversă printre unii oameni și aste pentru că adevărul este că sistemul de crafting are mai multe probleme. Cu toate acestea, este extrem de complex și chiar plăcut odată ce ați învățat cum să îl folosiți. Problema principală însă, vine din meniurile foarte prost realizate care fac ca întreg sistemul să consume mai mult timp de cât ar fi necesar în mod normal. În schimb, când vine vorba de multitudinea de lucruri pe care le puteți personaliza și realiza, Mass Effect Andromeda este mult mai generos decât predecesorii săi. În plus față de elementele și obiectele pe care le cunoașteți din jocurile anterioare, Mass Effect Andromeda permite jucătorilor să realizeze mult mai multe arme și armuri bazate pe tehnologia extraterestră, cu care mai apoi să intervină și să lupte împotriva inamicilor.

Nu doar că se pot reazliza o varietate mult mai mare de arme, armuri și alte obiecte utile, dar se pot face multe upgrade-uri care aduc bonusuri puternice. Acest lucru este valabil mai ales pentru arme, care pot fi modate, mărite și modificate de mai multe ori. În multe cazuri, puteți să vă folosiți de avantajul sistemului de crafting pentru a face lucruri nebunești, cum ar fi tranformarea unui shotgun într-un lansator de rachete, sau puteți adăuga efecte devastatoare elementare pentru anumite arme. Trebuie să știți că va trebui să aveți răbdare atunci când doriți să folosiți acest sistem de crafting, pentru că lucrurile au nevoie de multe puncte de cercetare și de o grămadă de materiale fără de care nu veți putea realiza ceea ce vă doriți. Dar și atunci când vă veți obișnui cu tot sistemul în sine, satisfacția va fi foarte mare, mai ales că puteți să dați nume proprii multor obiecte pe care le realizați.

Progresia

Mass Effect Andromeda a introdus o serie de schimbări în formula de bază a seriei, dintre care unele au fost primite mai bine decât altele. Sistemul de progresie este, fără îndoială, unul dintre cele mai bune schimbări, pentru că oferă jucătorilor un grad mare de flexibilitate. În primul rând, puteți să vă luați adio de la sistemul rigid de clase și puteți să salutați noul sistem ce vă permite să amestecați și să potriviți orice abilitate, pentru a putea crea, în esență, ceea ce se numește custom class. În timp ce este obligatorie alegerea uneia dintre clasele tradiționale la începerea jocului, sistemul se deschide rapid și vă permite să experimentați jocul cu diferite puteri active și pasive. Doriți să vă concentrați pe biotics, dar doriți să fiți protejați de o armură tech? Nici o problemă. Acest nou sistem flexibil de progresie este apoi completat de Profiluri, care pot salva configurații diferite de putere și vă permit să comutați între ele în timp ce vă jucați.

Cu puterea deoparte, progresia în Mass Effect Andromeda este de asemenea foarte flexibilă, cu planete care acționează ca lumi deschise pe care le puteți aborda după propriul stil. Fiecare planetă este caracterizată de un număr mare de quest-uri secundare și alte activități interesante, astfel că șansele ca plictiseala să se instaleze sunt foarte mici. Majoritatea activităților sunt legate de poveste și vă ajută să ridicați nivelul lui Nexus. La rândul său, acest lucru înseamnă că noi zone vor deveni accesibile într-un mod gradual și mai mulți coloniști vor începe să se trezească din somnul lor crio, progresând astfel povestea jocului. Sistemul general de progresie este per general diferit față de sistemele din jocurile anterioare, dar este cu siguranță foarte interesant.

Așadar, cam acestea au fost lucrurile pe care am vrut să le scoatem în evidență. Contrar la ceea ce au de zis unii despre acest joc, Mass Effect Andromeda este o parte destul de decentă adăugată seriei. Sigur, are defectele sale și durează mai mult până când devine interesant în comparație cu titlurile anterioare, dar rămâne un joc ce merită atenție atunci când ești un fan al genului sci-fi RPG/action. Spuneau cândva cei de la Bioware că Andromeda va fi o experiență complet diferită și se pare că nu au glumit deloc.

Ne poți urmări pe Twitter, ne poți adăuga în cercul tău Google+ sau ne poți da like la pagina noastră de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutățile din diferitele domenii prezentate pe GamTech.ro

DEZ Imi place să mă joc de câte ori am timp. Îmi plac RPG, FPS, TPS Action-Adventure și în general open-world. Îmi plac jocurile celor de la Ubisoft și le joc în acest moment pe un Xbox One S. Am încercat și avut mai multe console dar am rămas la Xbox. Pe lângă jucat mă pasionează și tehnologia.

Leave a Reply